A bond stronger than iron

Gelukkig is het nog weekend en dus kan ik gerust de tijd nemen om bij te praten met de jongens en Demi. Zo te horen heb ik ook behoorlijk wat dingen gemist in Nederland, veel dingen die op school gebeurt zijn waaronder nieuwe klasgenoten.
"Jonah heeft een oogje op Michelle" lacht Demi vrolijk.
"Hou je stil, jij weet niks"
"You know nothing Jon Snow!" giert Demi dan van het lachen.
We schieten allemaal in de lach, inclusief Jonah die het grapje wel kon waarderen.
Tja, Demi is nou eenmaal Game of Thrones fan. Daar kon ze niks aan doen en al zou ze dat kunnen deed ze het niet.
"Maar dus, Michelle he?" ik kijk Jonah grijnzend aan.
"Wat? Jaloers?" zegt hij dan met een wenkbrauw-wiebel.
"Nee, nee, zeker niet. Sorry joon. Maar ik hou van Niall, kan er niks aan doen"
"Jammer, maar ja. Michelle, ze is een aardige meid. Beetje verlegen.. vind ik wel schattig" lacht ie dan, de twinkeling in zijn ogen zegt alweer genoeg.
"Leuk voor je man" glimlach ik dan tegen hem "Of ziet ze jou niet zo staan?" ik kijk een beetje twijfelend van de één naar de ander.
"Dat is het mooiste juist" lacht Finn vrolijk; "Ze heeft tegen Demi gezegd dat ze hem echt super leuk vind"
"Dus waarom heb ik dan het idee dat het nog niks is?" ik kijk het drietal één voor één vragend aan.
"Omdat ze het beide niet durven te zeggen. Michelle heeft tegen mij gezegd dat ze vind dat hij dat moet doen en Joon durft gewoon niet" lacht ze zachtjes.
"Ja sorry, straks loopt ze gewoon met me te fucken" mompelt Jonah zacht.
"Ach dan ben je in ieder geval geen maagd meer" lacht Finn weer.
"Geen leuk grapje Finn" zucht Demi een beetje geïrriteerd.

Een halfuur later lopen we door het centrum van London, maar dan de goedkopere straten.
“We gaan toch nog wel even langs Kings Cross hé Rose?” vraagt Demi dan aan me met een glimlach van oor tot oor.
“tuurlijk, Deem!” lach ik “Wat denk je? Dat ik de beste winkel van heel London over sla?”
Ja we zijn met zijn allen zo’n beetje Harry Potter fan. Zo ver dat we allemaal de sorting quiz gedaan hebben, net zoals de Patronus quiz en nog meer op Pottermore.
“Yess! Dan kan ik eindelijk een Hufflepuff sjaal kopen” lacht Demi vrolijk. Die wilde ze dus al heel lang sinds ze in Hufflepuff gesorteerd is.
Jonathan zit in Gryfindor, Finn is gesorteerd in Slytherin en ik ben Ravenclaw. Omdat we allemaal in een verschillend huis zouden zitten vinden we onze vriendschap nog specialer. We hadden allemaal een connectie door Harry Potter, zo begon onze vriendschap in de eerste klas. Met mijn Harry Potter T-shirt liep ik de klas in, en de drie kwamen meteen naar me toe om te zeggen hoe geweldig mijn shirt was. Dat is waar het allemaal begon met ons, en gek genoeg heeft niks ons nog uiteen gebracht. Zelfs niet toen we allemaal een aparte Mbo opleiding gingen doen, zelfs niet mijn verhuizing naar London.. sterker dan ooit.
“Weetje, Rose, op een dag kopen –of huren- wij gewoon een huisje hier ergens in Engeland. En dan gaan we hier met z’n allen wonen” lacht Demi vrolijk.
“Goed idee, Deem, ik zie het eigenlijk wel gebeuren” glimlacht Jonah.
“Moet je vriendinnetje dan niet mee?” lacht Finn weer plagend.
“Tuurlijk gaat ze ook mee. We kopen gewoon een boerderij en maken een soort studenten huis of b&b iets” antwoord Jonah vrolijk.
“Goed plan!” zeggen we allen in koor.
“Welke winkel zullen we heen gaan? Ik wil eigenlijk nog wel een London trui” vraagt Demi dan aan ons terwijl we door de winkelstraat lopen.

~×××~
Buh ik blijf beloftes maken die ik niet kan houden.
Zoveel gedoe gehad met mijn laptop(en nog steeds) dat ik niet kon uploaden.
Nu is het redelijk voorelkaar dat ik weer kan uploaden gelukkig.

Hope u like it
Leave a comment below(flower)

××Roww

Reageer (2)

  • LarryNiam

    leuk hoofdstukje:)
    snel verder<3

    7 jaar geleden
  • Hansen

    Yesss dit maakt m'n dag weer goed na een hele dag te hebben geleerd! Love it, zoals altijd.
    Snel verderrrr.
    xo

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen