Foto bij Opdracht 2 - achtergrondgebruik

Lieve kandidaten,
hopelijk waren jullie tevreden met jullie beoordelingen voor opdracht 1, want wij waren erg onder de indruk van jullie inzendingen. Nu is het tijd om ons een volgende keer van onze sokken te blazen want hier is... opdracht 2!

Titel: Een Gebroken Wereld
Beschrijving: Een verhaal gebaseerd op de Apocalyps en een fanfiction van The Walking Dead. (Dit verhaal bestond al op Q maar is met toestemming overgedragen.)

De beschadigde Christine Garner zit haar laatste jaar uit van haar lange opsluiting in de gevangenis, Crimson Cove, als achter tralies zitten plots heel aantrekkelijk lijkt.
De wereld is veranderd en ze is nergens meer veilig.

Terwijl Christine probeert te overleven, lijkt ze al haar hoop te verliezen. Ze is alleen en haar welzijn verslechterd, maar dan ontmoet ze een groep overlevenden onder de leiding van Rick Grimes. Het lijkt alsof ze nieuwe hoop gevonden heeft als ze Daryl ontmoet met wie ze goed overweg goed kan.
Maar blijven ze Christine vertrouwen als haar verleden alles verwoest wat de mensen om haar heen opgebouwd hebben.

Sfeer: Spannend, mysterieus, avontuurlijk
Wensen/concreet: Verticaal. Ik wil het liefst niet te veel groen tinten.
Faceclaim(s):
* Daryl Dixon: 1, 2
Als je zelf betere kwaliteit foto's kan vinden mag je zeker wel andere in dezelfde sfeer gebruiken.
en Tatiana Maslany (Orphan Black): 1, 2,
Hetzelfde geldt voor deze foto's
Extra: Graag geen sierlijk lettertype, de cover hoeft niet zo ingewikkeld te zijn. Hij moet wel een statement maken.
Dit zijn covers die ik persoonlijk erg mooi vindt, je hoeft hier niet perse iets mee te doen, maar zou wel gaaf zijn
1
2
Misschien leuk om te weten dat mijn vrouwelijke personage getraumatiseerd is en mentaal instabiel.
Deadline: maandag 31/10 om 23:59 (er mogen altijd jokers of uitstellingen aangevraagd worden)

Vanaf nu gaan we ook beginnen om telkens een aspect 'in de verf te zetten', een component van de cover die zeker in orde moet zijn. Deze week is dat: achtergrondgebruik. Heb je een levendige achtergrond die goed bij het verhaal past? Heb je een simpele, maar mooie achtergrond die goed bij de rest past? Valt jouw achtergrond op ten opzichte van de andere?
Zoals jullie kunnen zien is er bij deze opdracht geen foto gegeven die je kan gebruiken als achtergrond, dus laat jullie fantasie de vrije loop nemen!
Opgelet! Om zeker duidelijk te zijn, willen we dit laten weten: in je cover MOET je een foto van het meisje en een foto van de jongen gebruiken. Welke maakt niet uit, maar deze 2 mensen moeten er zonder twijfel in, anders worden er punten afgetrokken.
(kleine tip: let goed op de titel en de manier van schrijven, hint hint)

De puntentelling is nog steeds:
Puntentelling:
- alle eisen van het lijstje ingevuld (niet perse de foto's) ./10
- originaliteit ./10
- compositie ./10
- sfeer ./10
- vaardigheden (goed geblende foto's, achtergrondgebruik,..) ./10

Heel erg veel succes met deze opdracht! We weten dat jullie enorm veel in jullie mars hebben en kijken al uit naar alle inzendingen!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen