Foto bij Epiloog

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Altaria

    Wauw, super mooi verhaal

    7 jaar geleden
  • Grace

    Het is gedaaaan ):

    Ik vond het écht een goed verhaal! Alleen had je misschien het einde inderdaad iets langer kunnen uitwerken, maar ach zo'n ramp is dat nu ook weer niet.
    Dit is denk ik het eerste Quizlet-verhaal in jaren dat ik heb uitgelezen. Het was origineel, grappig, meeslepend en nooit saai. Voor al die redenen, en meer, heb ik er natuurlijk dat ook op gestemd bij de SOTY polls.^^
    Jesse is denk ik serieus één van de leukste personages die ik de afgelopen maanden (of jaren) heb leren kennen.

    Wat.Een.Geweldig.Verhaal.♡

    7 jaar geleden
  • Slughorn

    Ik vond het echt een goed verhaal om te lezen.
    Alleen het einde zat ik echt van: Oké, dit is het? Is het nu zo plots voorbij?
    Ik had zo graag meer willen zien, meer willen lezen..

    Achja. Mooi gedaan ^^

    7 jaar geleden
  • BOOKWURM

    super gaaf verhaal

    7 jaar geleden
  • LilsEvans

    Ik vreesde hier al een beetje voor. Merp. Ik shipte ze zo hard :c
    Maar het is wel een extreem mooi einde en wat een geweldig verhaal was dit. Super origineel, spannend, fantasierijk, leuke personages. Echt heel goed bedacht! De enige tip die ik je mee zou willen geven is meer ruimte te nemen voor de opbouw van personages, ik had soms het idee dat je teveel geweldige ideeën in een kleine ruimte tracht te stoppen. Gun jezelf meer woorden en meer ruimte zodat je lezers alles en iedereen beter kunnen leren kennen. Maar buiten dat kleine gegeven vond ik het echt geweldig. Ik heb echt ontzettend genoten. Bedankt voor dit verhaal! (heart2)

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen