Foto bij Llanidloes (AaI/G)

Vandaag volgen we de avonturen van de mysterieuze Arthur "Arth" ap Ithel.

Het is gebeurd, hij is dood, hij is vannacht gestorven

Trouwens holy damn dit is het langste hoofdstuk wat ik ooit heb geschreven, enjoy!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Trixie116

    Ik heb dit hoofdstuk nu al een paar keer gelezen en ben steeds weer ontroerd.

    7 jaar geleden
  • Miesmuizer

    oooooHHH MY GOD. Om eerlijk te zijn was ik aan het begin nog een beetje eh over dit verhaal omdat ik je stijl niet heel geweldig vond en ik ook wat fouten zag, maar DIT HOOFDSTUK. MAN OH MAN OH MAN. Deze stijl vind ik echt heel heel heel leuk en het lijkt alsof je stijl in een keer van een 6 naar een 10 ging.
    Het is zo origineel, een jongen die al 15 is en dan pas naar Hogwarts gaat (!!!!!!!) en hij kan wandless magic (WANDLESS MAGIC!!!!!!!) en hij is blind!!!!!!!! En die naam.... en dat dorpje.... je hebt echt research gedaan. I'm proud of you, son.
    Ik neem ook een abo en geef een kudo (for obvious reasons).

    7 jaar geleden
  • Histoire

    Wauw, wat een stijlbreuk, niet in negatieve zin hoor! (:
    Integendeel, je schrijft ineens totaal anders dan eerder, veel poëtischer plotseling. Dat gaat je wel goed af! Heb je Peter Verhelst in handen gehad trouwens? Je stijl lijkt goed op die van hem. Die enkelvoudige zinnen, die beeldspraak. Het deed me aan hem denken. Mooi gedaan, echt.

    7 jaar geleden
  • Samanthablaze

    Ahhh dit is echt Nice!!
    Nawh hij is blind... Dat brengt herinneringen naar boven heel weinig mensen snappen waar ik het over heb maar I don't care

    7 jaar geleden
  • DeNaamIsGideon

    Oh w8 ik heb niet uitgelegd waarom het hoofdstuk Llanidloes heet!
    Zoek het maar op in google maps of google earth, dat is een dorp in Wales waar Arthur nu woont!
    als je echt wilt zoeken waar het woud ligt moet je hier klikken:

    Je ziet Llanidloes, in het verenigd koninkrijk.
    Vanaf dat dorp volg je een weg grote weg naar het noord-westen.
    Je komt uiteindelijk bij een rivier, die daar ergens begint, met het beginpunt in het zuiden georienteerd.
    vanaf dat beginpunt ga je verder recht richting het westen.
    Uiteindelijk kom je bij een aantal heuvels/bergen, waarop bossen liggen.
    Met google earth zal je ergens in de buurt het plaatje getiteld: Severn-Break-Its-Neck.
    Het stuk woud waar Arth is opgegroeid ligt een klein stukje ten Noord-Oosten hiervan
    [url]file:///C:/Users/goudh/Desktop/Harry%20Potter/Llanidloes+Het%20woud.jpg[/url]

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen