Foto bij A Trip To London (AaI/G)

Vandaag volgen we de avonturen van de mysterieuze Arthur 'Arth' ap Ithel/Glarin

Ik dacht laat ik dit hoofdstuk al activeren, we lopen toch twee hoofdstukken achter, dus nu nog maar een xD
ps: Dit hoofdstuk is geschreven in een dreuzeltrein.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • GoCrazy

    Wow, echt mooi geschreven! Hij is blind, dit is eens iets anders dan bij de meeste, dat maakt het ook zo speciaal! :D super mooi verhaal!

    7 jaar geleden
  • Miesmuizer

    'Hij is dood, vermoord terwijl hij Harry beschermde'.
    SON OF A BITCH
    Oh wat naar, wat naar dat mensen altijd zeggen dat blind zijn naar voor me is, best wel irritant.
    hahaahahhah dat is echt zo savage. Ik vind het ook heel fijn dat hij niet TRaaaagisch over zijn blindheid doet. Je had dit net zo goed in een verhaal kunnen veranderen waarin alles wat Arthur zegt en doet iets te maken heeft met zijn handicap EN DAT OOK ELKE KEER DUIDELIJK MOET MAKEN, maar dat deed je niet en god bless. God fucking bless.

    7 jaar geleden
  • Samanthablaze

    Omdat hij de 'echte' wereld zoals wij die kennen niet kan zien, heeft hij zijn eigen wereld gecreëerd, in zijn gedachten, zijn beeld van de wereld ook al zal hij nooit weten of het een beetje klopt.
    En dat is echt mooi.
    En ook echt super omschreven!

    7 jaar geleden
  • Histoire

    Ik vond het wel leuk om te lezen hoe hij keek naar een totaal andere wereld dan die van hem. Het is wel goed dat hij zich thuisvoelt en niet melancholisch en triest en zo. (:

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen