Foto bij 2

op naar Hogwarts

´Draco wakker worden ontbijt en dan naar het station dus ga je al aankleden´. Dat zijn de woorden die Draco al eerste hoort in de morgen door zijn vader. Draco doet zijn ogen open en ziet dat Dobby al kleding voor hem heeft klaar gelegd zodat hij nog sneller klaar zou zijn. Draco doet zijn pyjama uit en loopt naar zijn privé badkamer een neemt een warme douche. Na zijn warme douche droogt Draco zich af en loopt met zijn handdoek zijn kamer binnen, Draco ziet dat zijn hutkoffer is ingepakt door Dobby terwijl hij aan het douche was. Draco trekt snel zijn kleding aan en glijd weer van de trapreling naar benden, dit keer valt Draco niet op de grond maar blijft hij staan. Ik word beter denkt Draco, als Draco in de eetzaal komt zit alleen zijn moeder er, zijn vader was al het ministerie. ´Schat ik hoorde jullie gesprek en ik wil zeggen als jij niet in Zwaderich komt , wat vast niet zal gebeuren we houden toch van je nou ik dan over je vader ben ik niet zo zeker van´. ´Mam maak je geen zorgen ik kom in Zwaderich geen enkele Malfidus is niet in Zwaderich gekomen.´ Narcissa knikt en gaat veder met eten, na het eten zegt Narcissa ´kom Draco pak je spullen we gaan het station toe´. Draco wilt naar boven rennen maar dan komt Dobby al aan lopen met zijn koffer, Draco´s gezicht gaat van een glimlach naar een normaal gezicht. Draco had liever dat hij zelf de koffer mocht dragen, en niet Dobby. Narcissa en Draco lopen vanaf de parkeerplaats naar het station toe. King cross station leest Draco. Draco plakt een kar op de kar legt hij zijn koffer. Zijn moeder stopt bij het peron 10 en 9. 'Oké Draco luister goed loop door deze muur heen en dan kom je bij de trein naar Zweinstein, ik loop niet mee tot hier dus ik hoop dat je een leuk jaar zal hebben op Zweinstein.' Zegt Narscissa ze geeft Draco een kus een loopt weer weg naar buiten. Als Draco een aanloop wilt nemen ziet hij een familie roodharige lopen en achter hun loopt een jongen met zwart haar. Draco herkent de jongen, Draco zag namelijk dezelfde jongen toen hij een gewaad ging kopen. Wat doet zo jongen bij de bloed verraders denkt Draco bij zich zelf. Hij kijkt de jongen na met de Wezel Familie, de familie lijkt niet zo erg zoals zijn vader altijd zei. Draco kon niet als een Malfidus bij de een Wezel familie in de buurt zijn dus Draco nam een aanloop en rende door de muur heen. Draco moet eerst even goed rond kijken ,zoveel kleur heeft Draco nog nooit gezien. Bij hun thuis was het altijd zilver, grijs en soms een beetje groen. Als Draco door al de mensen massa eindelijk bij de trein komt, ziet hij de jongen weer met de Wezel familie, waarom is die jongen nooit alleen. In de trein komen twee grote dom oren naar Draco toe lopen. 'Ik ben Korzel en dat is Kwast'. zegt Korzel een van de grote dom oren. De andere jongen die blijkbaar Kwast hoort te zijn knikt een beetje. Wow denkt Draco met deze dom oren zit ik opgescheept, Blijkbaar dacht vader dat ik geen vrienden kon maken dus kreeg ik deze van hem. De hele reis zat Draco in een coupé met Korzel en Kwast het enige spannende was dat er een meisje kwam met een bos vol haar, ze vroeg of we een pad hadden gezien van een of andere Marcel. Draco wilde toen lief reageren alleen Korzel en Kwast hadden ze Draco een slechte reputatie gegeven bij een heel lief meisje. Echt bedankt pap. Ook moest Draco mee met Korzel en Kwast om wat kinderen bang te maken terwijl wij eerste jaars zijn. Ook kwamen ze langs de coupe van de zwart harige jongen. Draco moest van Korzel en Kwast naar en binnen, Draco kwam er achter dat het Harry Potter was de jongen die de leider van mijn vader had verslagen. Draco begon aardig maar Korzel haakte hem af en begon onaardig te doen, Draco probeerde Korzel te stoppen maar toen ging Kwast door. Harry en jongen van de Wezel familie die blijkbaar Ron hete haten nu allebei Draco. De hele trein reis heeft Draco niet tegen ze gepraat.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen