Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Ringwraith

    Nou papa, vertel jij maar eens wat jij hebt uitgespookt. Vraag me af of iemand je dan nog wilt kussen of knuffelen.


    Anyway, ondanks mijn sceptische reacties vond ik het een vermakelijk verhaal, hoor. Ik heb alleen gewoon geen enkele band met de personages omdat ik ze allemaal stom vind, behalve Khesef (snif). Ze reageerden allemaal zo anders dan ik zou hebben gedaan dat ik ze soms echt wilde slaan. :') Maar dat is ook een goed teken, hehe.

    7 jaar geleden
  • SonOfGondor

    Even een langere reactie, want eigenlijk verdient het epiloog een langere reactie. Wat een verhaal, zeg! Ik vind het zo knap dat je zoveel woorden hebt geschreven in een jaar en dan ook nog met school ernaast, wauw. Het was echt een heel goed verhaal, en het is super jammer dat het niet meer aandacht heeft gekregen. Desondanks ga ik op jou stemmen (mag ik dat zeggen? Ga ik gewoon zeggen) en hoop ik dat nog meer mensen dit geweldige verhaal gaan lezen.

    7 jaar geleden
  • SonOfGondor

    Aaaw, hij is thuis!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen