Foto bij Rewritten || Suzanne || 20




About me
Mijn naam is Suzanne. Ik ben 20 jaar en werk momenteel als pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf.
Naast mijn werk vind ik het leuk om met vrienden iets leuks te gaan doen, vind ik het leuk om muziek te luisteren en gitaar te spelen. Daarnaast vind ik het leuk om te schrijven. Ik ben een persoon met veel geduld en ik ben erg open minded. Ik weet zelf hoe het is als mensen over je oordelen terwijl ze je niet kennen, dus dat doe ik ook over een ander niet. Daarnaast houd ik ervan om mensen te helpen en een luisterend oor te bieden. Ik ben positief ingesteld en die positiviteit probeer ik vaak op andere mensen over te brengen. Het leven is een feest, maar je moet zelf de slingers ophangen.
Helaas kan ik er niet voor zorgen dat je problemen volledige verdwijnen, maar ik ga zeker mijn best doen om je zoveel mogelijk te helpen. Ik geef graag adviezen, maar het is aan jou wat je met de adviezen doet.



Wat kan ik jullie bieden
- Scheidingen (bv van ouders)
- Vriendschappen
- Liefdes
- Zelfmoord(gedachtes)
- Eenzaamheid
- Misbruik
- Verlies
- Dyscalculie
- Autisme
- Problemen op school
- Ruzie
- Onzekerheid
- Pesterijen
Ik kan veel hebben, als er iets niet in het lijstje staat, mag je me altijd een pb sturen.


Bereikbaarheid
Ik ben dagelijks op Quizlet te vinden
Ook staat mijn Facebook messenger altijd open en ben ik bereid om je via skype te spreken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen