Foto bij Yellowstone || Qing || 17

OVER MIJ

Ik ben Qing (Belgisch) en ben geboren op 6 maart 2000. Momenteel zit ik in het vijfde jaar ASO Latijn-Wiskunde. Ik zit ook in de scouts en heb daar de totem 'Gepassioneerde Gibbon', omdat ik altijd voluit voor mij passie(s) ga! Eind 2017 ga ik ook op uitwisseling naar Denemarken en nu al sta ik in contact met internationale studenten. Ik vind mezelf open minded (en dankzij deze interculturele uitwisseling kan ik mijn horizon meer verbreden) en ik vind mezelf op sociaal vlak heel vlot. Ik sta voor iedereen open die voor mij openstaat.


WAT KAN IK JULLIE BIEDEN

Alles.

Ik kan hier een lijstje maken, maar dan nog is er de kans dat jouw probleem ertussen zit of ik iets vergeten ben, want eigenlijk sta ik open voor alles en ik heb al met een heleboel dingen zélf ervaring. Bij bepaalde onderwerpen kan ik dus meer tips en raad geven dan bij andere, maar dat kan ik nu niet zeggen. Ik zal altijd mijn best doen iedereen zo goed mogelijk te helpen.


BEREIKBAARHEID

Je kan me zowel via PB als GB bereiken. Whatsapp en Facebook (Messenger) gebruik ik liever niet voor dit project.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen