Foto bij 135.

Yes yes yes! It’s almost Christmas! Helaas nog niet in het verhaal, maar dat komt nog. Omdat ik geen speciale kersthoofdstukjes heb, zal ik het moeten compenseren met extra hoofdstukjes.. Dus vanavond, tegen de tijd van “All you neef is love” komt de volgende..!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Magicsongzz

    Spanneeeeend

    6 jaar geleden
    • Chantilly

      Over een paar uur komt de ontknoping ;-)

      6 jaar geleden
  • scarletwitch

    AAAAAH IK BEN ZOOOOO BENIEUWD!
    James ik sta over een kwartiertje bij je om je kop eraf te hakken

    6 jaar geleden
    • Chantilly

      James: “Ho ho, dat gaan we dus even niet doen! Want dan kan ik helemaal nooit meer samenkomen met B! En dat wil je, toch??”

      6 jaar geleden
    • scarletwitch

      Ik ben James misgelopen ):

      6 jaar geleden
    • Chantilly

      Volgende keer beter ;-)

      6 jaar geleden
    • scarletwitch

      Ik had mijn bijl nog wel zo goed geslepen ): @James: Het was maar een dreigement hoor, je had hoogstwaarschijnlijk op de Hospital Wing gelegen zodat je kon herstellen :')

      6 jaar geleden
    • Chantilly

      James: “Oh gelukkig, al spreekt de Hospital Wing me ook niet heel erg aan.. Dan kan ik Britta namelijk niet inmaken met dr nieuwe team ;-P”

      6 jaar geleden
  • DieEneSaar

    Ik ben benieuwd in welke afdeling ze kiest (ik denk Slytherin)

    6 jaar geleden
    • Chantilly

      James: “Stiekem zou ik gewoon willen dat ze voor Gryffindor zou kiezen.. Maar hier besef ik het denk ik nog niet helemaal en ben ik dus een domme oen”

      6 jaar geleden
    • DieEneSaar

      xD

      6 jaar geleden
    • Chantilly

      Britta: “Fijn dat je het je nu wel beseft, oen”

      6 jaar geleden
  • DieEneSaar

    Slim idee!

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen