Foto bij Witte vlokken - schrijfwedstrijd Vasthon en Sugglet (2014)

De opdracht:
De deelnemers worden opgedeeld in vier, door ons gekozen, groepen van twee of drie.
Het is de bedoeling dat elke groep 1 verantwoordelijke opgeeft. Hiermee verloopt het verdere contact.

Elke groep krijgt een onderwerp (zie hieronder). Het is de bedoeling dat je met dit onderwerp samen een doorlopend verhaal maakt.
Dit moet aan de hand van samenwerking. Iedereen schrijft een deel dat ongeveer even groot is, dus ieders aandeel en inzet moet gelijk zijn.
Om duidelijkheid te krijgen in wie wat geschreven heeft, moeten jullie met opmaak werken, bijvoorbeeld:

Vashton, Sugglet, LastFistKiss

Tekst van Vashton.

Tekst van Sugglet.

Tekst van LastFistKiss.

Zorg hierbij dat jullie duidelijke kleuren gebruiken.

De hele bedoeling van deze opdracht is om te zien hoe jullie kunnen samenwerken en deze samenwerking te verbeteren.
We hebben geprobeerd de 'zwakkere' met de 'sterkere' samen te zetten zodat jullie niet alleen leren samenwerken, maar ook kunnen werken aan jullie schrijfstijl.

Mits wij begrijpen dat niet iedereen even hard gaat meewerken, wordt iedereen apart beoordeeld d.m.v. het beoordelingssysteem dat jullie op het forum terug vinden en wordt het groepje in het geheel beoordeeld op originaliteit en samenwerking.

Deze opdracht wordt ten laatste zondag 5 oktober afgegeven door de verantwoordelijke van elke groep.
Probeer de verantwoordelijke ook vandaag of morgen nog aan te duiden.

Groepen:

~Groep 1: Paracosm, Sytry en Handles. Thema: Lente Verantwoordelijke: Sytry
~Groep 2: Inquisitor, BoAndNiall en Newyorker Thema: Herfst [Verantwoordelijke:] Inquisitor
~Groep 3: Phortion, Square en Nuevo. Thema: Zomer Verantwoordelijke: Square
~Groep 4: Frodo en Alisos Thema: Winter Verantwoordelijke: Frodo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen