Foto bij Spin Off




Hi lieve lezers die nog steeds een Abo hebben op dit afgeronde verhaal. Voor de wedstrijd Go Fanfic heb ik gekozen een Spin Off te schrijven van Changing the Seasons en ik dacht dat toch even te melden aan jullie.


Samenvatting


Een jaar nadat de voormalige Godin van de Winter deze rol afwierp, lijkt haar leven als sterveling voor de wind te gaan. Haar herinneringen aan die tijd verdringt ze maar wat graag naar een duister verdomhoekje. Ook Draco denkt over het algemeen niet terug aan dit hectische en grotendeels pijnlijke stukje verleden, tot iemand daaruit besluit zijn kop weer op te steken. Lord Asriël heeft zwaar te kampen met het verlies van zijn zoon, Nathaniël. Er is maar een ding wat hem op de been houdt, en dat is het brandende verlangen naar wraak. Om dit te bewerkstelligen, schakelt hij zijn oudste zoon, Beliël, in. Wat staat Draco en Aurore te wachten wanneer deze Demon zich alles behalve zachtzinnig een weg hun leven in blaast? Kan Draco nogmaals het hoofd bieden aan een wereld waarin hij niet tot de sterksten behoort?




Reageer (2)

  • BadDreams_

    Ahhh omg ik heb je verhaal voor de tweede keer uitgelezen
    Love it (H)
    Niet om je te haasten ofzo maar ik vroeg me af of je nog de spin-off ging maken??

    6 jaar geleden
  • PluviophiIe

    Jaaahh! Hier word ik blij van<3

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen