Foto bij Hoofdstuk Vijftig - Ana

Hoofdstuk vijftig alweer! Wat een feest!
Maar ik heb helaas ook een minder feestelijke mededeling:




Abid Jasar, de man die me in Sarajevo van alles heeft verteld over de oorlog, en met wie ik überhaupt heel diep in gesprek ben geweest over leven, politiek en geschiedenis, die ik een vriend van mij durf te noemen, is helaas op 24 november overleden. Omdat ik het overlijdensbericht op Facebook zag langskomen, en omdat deze in het Servo-Kroatisch was, weet ik niet precies waaraan hij is overleden, maar ik weet wel dat hij hiervoor al ziek was (waarvan weet ik niet).

Omdat ik dit verhaal met jullie had gedeeld, vond ik het ook wel waardig om dit ook met jullie te delen, in nagedachtenis voor Abid, die mij zeker heeft geholpen om verder te schrijven aan dit verhaal, en wie ik bij het herschrijven een speciaal plekje zal geven in dit verhaal.


Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • xxJennyxx

    Hopelijk is esma vlakbij

    7 jaar geleden
  • Heronwhale

    Oke darius kom even terug om ana te redden en donder daarna weer op. Of nog beter ESMA KOM NUUUU ANA HEEFT JE NODIG!!!

    En gecondoleerd, met abid. Ik ken hem voor de rest niet maar hij leek me echt heel aardig.

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen