Foto bij Mijn favoriete dier.

kijk, dit is gewoon het onderwerp, maar ik weet niet of mijn hoofdstukken altijd een specifiek onderwerp zullen hebben dus eh...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Samanthablaze

    Sneeuwuilen zijn geweldig! Ik vind je een hele leuke sneeuwuil... xD

    wat is jouw favoriete dier?

    Een wolf, zonder twijfel. Ik denk dat ik zelf een beetje als een wolf ben... tenminste, mensen zegen dat ik heel loyaal ben enzo, ik weet het niet... Ik heb wel hele goede oren... en ik zie dongen die voor m'n neus staan vaak over het hoofd... oh, en ik hou van vlees xD

    Als iemand niet buitenschools of werk met je omgaat, kan diegene jou dan wel op een zekere hoogte kennen?

    Op zekere hoogte, ja. Maar nooit heel erg goed. Hoe meer je met elkaar omgaat hoe beter je elkaar leert kennen, dat is waar, maar je kunt elkaar ook leren kennen op één bepaald vlak... Al zal het dan waarschijnlijk nooit een hele hechte vriendschap worden...

    Welke verschillende dingen kan je dan in vriendschap zoeken volgens jou?

    Eerlijkheid, vertrouwen (vaak zijn gemeenschappelijke interesses handig, maar dat hoeft niet per se) en trouw. Vooral dat laatste punt blijkt vaak mis te gaan... heel vaak... :( :S

    7 jaar geleden
  • Histoire

    Ik versta me er ook niet aan, maar blijkbaar heb je zo'n mensen...
    Leuk verhaal trouwens, een sneeuwuil wordt meestal aan Harry Potter verbonden dus tof dat het door een eigen ervaring is!

    7 jaar geleden
  • ZeroHorizon459

    Mijn favoriet dier is de olifant. Eeeeeeeen ik heb geen idee waarom.
    Slurf is awesome?
    Ze onthouden alles?
    Ik vond ze als kind gewoon cool?
    Anyhoo, Elephants rock. Ik heb geen diepliggende reden zoals jou, maar moet dat? :P
    Welja, een oligant lijkt me vrij wijs, en ik was vanop een zeer jonge leeftijd al een stuk wijzer dan de kinderen rondom mij. Daar heb je je reden.

    Hm, ik denk dat je als je goede vrienden bent mekaar sowieso buitenschools en tijdens je werk ziet, maar ik denk dat je eerder een collega of klasgenoot bent als niet.
    Ik bedoel, op je werk en op school is er altijd een zekere sfeer. Je zal het minder snel over persoonlijke dingen hebben en je probeert je van je beste kant te laten zien. Mensen zullen dus zeker wel een deel van je zien, maar ook zeker niet alles. Op sommige vlakken ken je die persoon dan wel, op andere niet. Om iemand volledig te kennen moet je hem in verschillende situaties zien: op het werk, thuis, als er iets is, als iemand anders een probleem heeft... elke persoon reageert anders op sommige momenten.

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen