Allereerst willen we jullie allemaal ontzettend bedanken voor jullie deelname aan Quizlet's allereerste coverwedstrijd! Er zijn heel wat mensen afgehaakt, maar jullie zijn doorgegaan tot het eind. Elke cover die jullie inzenden was een kunstwerkje en een genot om te jureren. Jullie zijn ook alle vier enorm gegroeid in deze wedstrijd en we hopen dat jullie nooit stoppen met covers maken!

Onder elke username vinden jullie de gemiddeldes van alle beoordelingen uitgeteld tot een eindgemiddelde. De resultaten lagen enorm dicht bij elkaar, dus het werd een nipte einduitslag!
Nu zonder verder gezever... de uitslag:

Op de vierde plaats...

bloemetjeR!
34.2 + 38.333 + 37 + 37 = 146.533 = 36.633/50
Jij bent het meeste gegroeid in deze wedstrijd en we zijn enorm trots op jou. Blijf groeien, blijf kijken naar andere users, dan sta jij misschien ooit op nummer één!


Op de derde plaats...
Mouli!
41.25 + 42.1666 + 39 + 41.75 = 164.1666 = 41.04/50
Ook jij bent enorm gegroeid in deze wedstrijd en je laatste cover was werkelijk prachtig! We willen je op het hart drukken om nooit te stoppen met covers maken want je hebt duidelijk bakken talent. Proficiat!


Op de tweede plaats, met zilver:
Krolock!
41.33 + 42.666 + 41.333 + 43.5 = 168.832 = 42.208/50
Je kan het al zien aan je hoge gemiddeldes: elke cover van jou vonden we ge-wel-dig. Je hebt dan ook nipt naast de eerste plaats gegrepen! Je maakt prachtige covers en Q wordt er een beter plekje door. Dankjewel voor alle mooie inzendingen!


En natuurlijk, onze winnaar:
Nomophobe!
44.42 + 44.333 + 41.333 + 43.5 = 173.586 = 43.396/50
Een hele dikke proficiat! Jij mag jezelf Q's beste covermaker noemen, dankzij je harde werk en prachtige inzendingen! We hebben erg van je kunstwerkjes genoten, dus bedankt hiervoor. Jij mag ook onze officiële badge op je profiel (of op welke plek dan ook) zetten:



Een dikke proficiat!


Hopelijk zijn jullie een beetje tevreden met de resultaten!

Reageer (6)

  • Naird

    Ah ik ben zo'n blinde kip, dit is echt super tof en ik ben echt heel blij! ^^ en aan iedereen (deelnemers, organisatoren, juryleden) bedankt voor alles!

    7 jaar geleden
  • bloemetjeR

    Bedankt dat ik mee mocht doen met deze wedstrijd, heb zo veel geleerd en vond het super leuk.

    7 jaar geleden
  • Ristridin

    Gefeliciteerd iedereen!

    7 jaar geleden
  • RefIection

    Gefeliciteerd!

    7 jaar geleden
  • Aemond

    Gefeliciteerd *O*
    Vond het een heel leuke wedstrijd

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen