Ik werd pas om 11 uur wakker. Dat was ik niet van mezelf gewend.
Ik stond op en liep naar mijn cello. Ik speelde de eerste accoorden en speelde toen een hele sonate van Mozart.
Daarna ging ik naar beneden, wacht... hoe noem je dat?
Het is al was al bijna 12 uur, ging ik ontbijten of lunchen? Nou maakt niet uit. Ik at een boterham met kaas en eentje met chocolade pasta.

Ik heb hier op quizlet 2 geweldige stories ontdekt.
Altijd alleen door ElisabethJaqu en
De wolf met de drakenogen door AmeranthaGaia
Eerst heb ik Altijd alleen gelezen, omdat die pas 11 hoofdstukken heeft en nog in ontwikkeling is. Ik zie mezelf wel een beetje in de hoofdpersoon: Eva.
DAMES EN HEREN!!! Jullie MOETEN Altijd alleen lezen! Als je er eenmaal in bent... kun je niet meer stoppen!

Daarna ben ik begonnen met De wolf met de drakenogen. Die heeft al wel 100 hoofdstukken, dus die heb ik nog niet af! Maar het is geweldig... Ik zou dus als ik jullie was, eerst Altijd alleen lezen en daarna rustig aan De wolf met de drakenogen. Die 2 stories... jammer dat die niet op de voorpagina staan...

Er werd aangebeld, nog een keer, nog een keer.
Tot er hard op het raam werd geklopt. Ik draaide me geschrokken om. Woepsie, helemaal vergeten dat Fleur en Annie zouden komen logeren.
Ik glimlachde en rende naar de deur.
''Fleur! Annie!'' We omhelsden elkaar.

Fleur en Annie zijn mijn beste vriendinnen, al sinds groep 3, maar sinds kort zitten we op de middelbare en we zijn alle drie naar een andere school gegaan.

We hebben de hele middag gedanst, gelachen, karaoke gezongen en een buitengespeeld.
Laat in de avond moest ik van hun op mijn cello spelen. Fleur wou het ook proberen maar ze kon er niets van...

Reageer (2)

  • BethGoes

    En mijn storie! Inderdaad bedankt voor de reclame! (dance)

    7 jaar geleden
  • AmeranthaGaia

    Jeey, da's mijn storie! Bedankt voor de reclame.
    xD
    Leuk hoofdstuk, trouwens. Je hebt echt talent met schrijven!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen