4-1-2016
Ik staarde naar de plek van de auto van Fleurs moeder. Nog geen seconde geleden stond die auto daar, Annie is al langer weg.
Ik draaide me om en liep weer naar binnen.
Het leek nog stiller dan eerst. We slurpten van onze thee.
Mijn moeder ging rond met de koekjes maar weer sloeg ik die af, ik dacht aan vanochtend, aan gisteren. Hoe het was met Fleur en Annie.
Net zoals altijd had ik als eerste mijn thee op. Ik stond op, bedankte de rest en liep naar mijn kamer.
"CHARLIE! CHARLIE WIL JE MET ME SPElEN?????" Mijn broertje kwam weer binnen gedenderd.
"N-'' ik wou nee zeggen maar... maar ik dacht aan de wat ik eergisteren gelezen had: tijd voor je familie, blabla...
Ik haalde diep adem: 'Oké dan.'
'JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!' Schreeuwde hij. We weten het nog niet zeker of hij ADHD heeft maar... ik denk van wel.
Het was verbazingwekkend, eigenlijk best leuk om cowboy te spelen. Ik was de slechterik en hij de cowboy. Ik moest een zwarte sjaal voor mijn neus doen en een cowboy hoed op.
Serieus, je krijgt er nog conditie van. Mijn broertje zat uren achter me aan te rennen, tot ik niet meer kon, neerploftte en me overgaf.
'GEWOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEENNNN!!!!!!!!!!!!!!! SCHARMINKELE BOEF!' Schreeuwde hij in me oor en gaf me een schop.
'Au, dat hoeft nou ook weer niet.' zei ik, maar toen moest ik lachen. Heel hard.
Ik weet dat ik dit pas aan het einde van de dag hoor te schrijven. Maar.... ik activeer het nu al vast. Mijn vader heeft een huis gevonden in Hilversum dus dat is nogal onhandig. Maar goed.... ik ga stoppen met Quizlet omdat ik er geen tijd meer voor heb, het spijt me echt heel heel erg voor degene die mijn dagboek leuk vonden.
Wat hierboven is gebeurt is vroeg in de ochtend gebeurt, toen jij nog niet wakker was.
Ik ga dus stoppen met dit dagboek.... sorry. Maar ik blijf wel gewoon op quizlet quizzen invullen en zo...
Groetjes Charlie
Reageer (3)
Is goes. We hebben altijd nog drie heek erg leuke hoofdstukken om te koesteren!
7 jaar geledenAch... wat jammer dat je stop... maar ik hoop dat je gewoon blijft doorlezen en quizzen maken en genieten van het leven!
7 jaar geledenIk wens je heel veel sterkte toe met het gedoe van je vader.
7 jaar geledenIk vindt het heel jammer dat je stopt met schrijven, maar als je toch een keertje zin hebt schrijf dan nog wat pleas. Maar nu: ik schrijf ook niets, ik lees alleen maar dingen en doe quizzen, vergis je niet. Dat is ook hardstikke leuk!