Dit was het begin van de Cyborg! Dus dit EERST lezen!

Het was een dag in Innovation Labs. Ze waren aan het plennen over een Cyborg! Het was de eerste op een planeet. Ze wouden hem gebruiken om iedereen te beschermen. Maar of dat zo slim is... Dat weten ze dan nog niet.
De volgende dag waren ze klaar en begonnen ze. Er kwam een buis naar de Tube en opende. Toen kwam een lazer van 99999 mp/h. Er kwam iets uit de buis. Het was gas en toen begon De lazer te bewegen naar Boven naar Beneden! Het ging extreeem snel en toen. Ze zagen hem. De allereerst Cyborg op het universum! Ze noemde hem naar: Cyborg Innovation I. En de Cyborg werdt los gelaten in een test kamer. Daar deed hij niets alleen maar rond kijken en lopen. Toen mocht hij in de 2e met mensen erin. Toen ging hij naar de 3e met de Vijanden erin en hij ging ze schieten. 1 schot raak = dood! Toen mocht hij in de tube zijn DNA testen want hij hoort wel hulpjes te hebben. En het lukte die clonde hij. Toen ging hij naar buiten. Hopelijk krijgt hij een goed leven.

Reageer (2)

  • RpRemix

    Het is een Sci-Fi story! Ze plende over een Ciborg!!!

    7 jaar geleden
  • DeNaamIsGideon

    plende?
    Ik weet nog niet wat ik hiervan moet vinden...

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen