Foto bij 50 shades of Gray

De jongens droegen Milou en Maaike naar hun wagen. Ze legden de meisjes op de achterbank en zelf kropen ze voorin. 'Dit maak je toch niet elke dag mee.' Zei degene die achter het stuur zat. De jongen ernaast deed zijn pet af en schudde zijn haren uit. 'Nope.' Zei deze. 'Gray!' Riep de ander. 'Wat?' 'Je maakt zo heel de auto nat.' 'Die is al nat.' Zei Gray en hij kamde zijn haren naar achter met z'n vingers. 'Kende jij die meisje eigenlijk?' 'Nee.' 'Ik ook niet.' Zei Gray. 'Nou ja, degene waarvan ik die man sloeg, had een bekend gezicht...' 'Dat vind ik knap.' Zei de jongen achter het stuur. 'Hoezo?' 'Haar gezicht ligt open dude.' Gray draaide zich naar de achterbank. 'Het is gewoon een schram op haar wang.' 'Gewoon een schram?' Zei de jongen achter het stuur sarcastisch. 'Kijk dan dadelijk maar eens in haar nek, die heeft me toch een paar flinke bloeduitstortingen.' 'Dat komt door die teaser.' Zei Gray en hij draaide zich weer om.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen