Foto bij 100. | Swimming

Sorry dat het zo lang duurde!
Ik had niet veel inspiratie.. Maar omdat dit nummer 100 is een extra lange!
Nogmaals Sorry en ik hoop dat jullie hem nog leuk vinden!
xxx
Ik wil btw al mijn trouwe, lieve lezeressen bedanken! En int bijzonder de gene die telkens een reactie achterlaten:

- InYourShadow, Bedankt! (H)
- Dropxdown, Danke!(H)
- SuperSheila, Bedankt naamgenootje!(H)
- XmiekjeX, Danke lieverd!(H)
- TomKliefde, Bedankt! (H)
- Annoying, Bedankt (H)
- Mayday, Danke (H)
- xCandyAttack, Danke (H)
- Extremely, Bedankt (H)
- addicted2tom, Danke! (H)
LoveúAll! (H)

Tom loopt voor mij naar binnen. ’Tada! Onze hotelkamer!’ Ik ga naast Tom staan en kijk de kamer vol verbazing rond. ’Kamer, je kunt het beter een huis noemen!’ Tom kijkt me lachend aan. Er komt zo’n meneer onze sullen brengen, Tom geeft hem wat fooi en pakt onze koffers. Ik loop richting de bank. Er staat gewoon een grote lcd tv, dvd-speler en zelfs een Wii! Ik loop door naar een deur en open die. Ik sla mijn hand voor mij mond. ’Wat is er Eline?’ Ik kijk Tom ongelovig aan. ’Waarom zit er een sauna in de hotel kamer?’ Tom haalt zijn schouders op. ’Geen idee.’ Ik loop naar Tom en knuffel hem. ’Dit is toch allemaal veel te duur!’ Tom geeft me een kusje op mijn haar. ’Nee hoor, niets is te duur voor jou.’ Ik kijk Tom blozend aan en geeft hem een zoen. Ik vervolg mijn rondleiding door de hotelkamer. Ik doe de deur naast de sauna open en zie de badkamer. De badkamer heeft 1 grote douche en een heel groot bubbelbad dat wel iets weg heeft van een jacuzzi. Ik sluit de deur weer en loop naar de volgende deur. Als ik die opendoe zie ik onze slaapkamer. Hij is romantisch ingericht. Ik loop de kamer binnen en zie dat we ook nog een balkon hebben. Ik open de schuifpui en loop het balkon op. Ik kijk om me heen en zie het strand en de zee. Ik hoor iets achter mij en voel niet veel later 2 armen om me heen. ’hoe vind je het?’ Ik leg mijn hoofd op Tom z’n schouder. ’Geweldig.’ Tom grinnikt en geeft me een kusje in mijn nek. Ik draai me om en sla mijn armen om Tom heen. We staan daar nog een tijdje samen naar de zee te kijken als er op de deur wordt geklopt. Tom en ik lopen weer naar de woonkamer en Tom doet de deur open terwijl ik de volgende kamer ga inspecteren, wat eigenlijk een kast is. Nou ja, die moeten er ook zijn. Ik loop weer naar de woonkamer en zie de rest hier zitten. ’Heey!’ ’Uitgekeken?’ Ik schud mijn hoofd. ’Nog lang niet.’ Ik loop naar Tom toe en plof op zijn schoot. ’We kwamen eigenlijk vragen of jullie mee gingen zwemmen.’ Ik kijk Tom aan en knik. ’Is goed, dan gaan we ons even omkleden.’ De rest knikt en gaat weer weg. ’Over een uur zijn we hier weer!’ ’Goed, nu moeten we onze zwemkleding nog zoeken.’ Tom loopt naar onze kamer. ’Gevonden.’ Ik kijk Tom raar aan. ’Had ze alvast gepakt. Deze is toch goed?’ hij houd een zwarte bikini omhoog met witte bloemetjes. Ik knik en pak het van hem over. ’Danke.’ Ik geef hem een kus en loop naar de badkamer. Ik kleed me om en loop terug naar onze kamer, waar Tom net zijn zwembroek aantrekt. ’Sexy!’ ik geef een kusje op zijn borst en loop naar mijn koffer. Ik pak een shortje en een topje, die ik over mijn bikini aandoe. Ik pak nog 2 grote badhanddoeken, een tas met onze belangrijke spullen er in en loop samen met Tom naar de woonkamer, waar ik gelijk op de bank plof. ’Nou, nog een halfuur wachten.’ Tom knikt. Hij geeft me mijn zonnebril en komt naast me op de bank zitten. Ik kruip dicht tegen hem aan en geef hem nog een kusje op zijn borst.

Reageer (10)

  • XmiekjeX

    Elien!! Lief kind!!
    Gefeliciteerd met je 100ste deel!!(flower)
    Zoo vet!
    Jij bent mijn grote voorbeeld (A)

    Jouw story's [allemaal namelijk] zijn ongelofelijk leuk!!
    En ik zal ze Altijd trouw lezen
    Because...
    I'm your Fan!!

    Love You(H) & Your Story's!(hoera) & The Hotelroom :9~

    1 decennium geleden
  • adorei

    Yaaaaaaaaaaaaay!

    Deze story is echt tof!
    Ik heb ze allemaal gelezen,
    en blijf hem vanaf nu ook volgen ^^
    hihi.

    Ga je wel snel verder (A)?


    xx<3

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Heeeee mevrouwtje naamgenoot
    Hier ben ik weer!
    Natuurlijk is hij nog niet saaii!
    Maar ik heb wel ergens mijn twijfels over:
    Er komt zo’n meneer onze sullen brengen,
    Ik hoop niet dat het echt sullen zijn die hij brengt
    Want wat ze daar dan mee van plan zijn dat wil ik niet weten!
    Maar ik wil ook een hotelkamer met sauna soort van jacuzzi en een balkon!
    Als je nu gaat zeggen dat er ook een hele grote speelhal is met botsautotjes enzo dan dan...
    Dan ben ik echt jaloers, maar niet op zijn ergst
    Dat is pas als je zo'n taartenbuffet hebt waarvan je gratis mag eten
    DAN! ben ik op mijn jaloerst
    Dus doe maar niet!
    Volgens mij ben ik niet zo aardig als ik op mijn jaloerst ben hmm
    MAAAR DIT WAS WEL DEEL 100 HEE!!
    Zonder mij was dat natuurlijk niet gelukt
    Want ja, anders had je niemand die altijd van die lange (over dat leuke valt nog te twijfelen) reacties zet.
    Dan had je nooit zo ver gekomen, dat moet je toegeven!
    Nouja op naar de 1000!! Als je dat haalt ben je echt gestoord
    Dat zeg ik je maar alvast [a]
    Noujaa SNEL VERDER!!
    <33 HetAllerliefsteNaamgenootjeEVER

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    Ach tom is echt zo lief!!
    ik volg deze quiz al van in begin, en ik moet echt zeggen dat deze de geweldigste is dat ik heb gelezen!
    En proficiat dat je al aan 100 zit^^

    snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    Liiiieeeeeeeffffffff: D (H)
    Ik wil ook wel in zo'n hotelkamer zitten............. MET TOM!!!! :D
    Verderrrrrrr :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen