Einduitslag


Hallo iedereen! De wedstrijd is voorbij en zes deelnemers hebben het tot het bittere eind gehaald! Ik wil iedereen even proficiat wensen, want ik heb echt van jullie inzendingen genoten - of je nu in de prijzen valt of niet. Ik wil jullie ook bedanken voor alle inzet en tijd die jullie hebben gestoken in jullie inzendingen. Zonder dat was deze wedstrijd natuurlijk nooit van de grond gekomen. Ik hoop dat jullie er een beetje plezier aan hebben beleefd, en dat jullie wat bij hebben geleerd.

En nu over naar het spannende deel!

Op de zesde plaats met een score van 197/300 vinden we...

SelenaGomez1!


Op de vijfde plaats met een score van 234,7/300 staat...

Meruul!


Op de vierde plaats, helaas net buiten de top drie, met een score van 236,3/300 vinden we...

Kanda!


En dan nu... De top drie! Deze wordt geopend door (met een score van maar liefst 250,8/300)...

Underscore!

Proficiat! Jij krijgt spoedig 10 credits op je profiel gestort!


Wie gaat er vanavond met zilver naar huis met een monsterscore van 263,1/300?

Necessity!

Jij kan binnenkort 15 credits van me verwachten (:


En dan nu, waar we allemaal op hebben gewacht... De eerste plek is weggelegd voor niemand minder dan (met een score van 269,1/300)...

Square!

Gefeliciteerd, jij gaat vanavond met goud naar huis! De 25 credits komen spoedig jouw kant uit!

Reageer (5)

  • Florets

    Dank je wel voor de wedstrijd :) Ik ben blij dat ik de eindstreep heb gehaald (;

    7 jaar geleden
  • Imladris

    Gezien mijn struggles, vind ik dit wel erg netjes van mezelf ^_^

    Thanks voor deze wedstrijd! Echt super gedaan, een wedstrijd met kwaliteit! :3

    7 jaar geleden
  • Lorem

    Ik had het verhaal af, maar had niet besloten het voor de finale opdracht te zetten. :3 ten eerste was ik al laat, en ten tweede, ik had het niet nodig gevonden. :3
    Het is fijn om te zien dat er ieder geval mensen zijn die de eindstreep behalen. :)

    7 jaar geleden
  • Square

    Yay, gefeliciteerd allemaal! Ik heb lang niet alles kunnen lezen, maar ik heb wel hier en daar wat stukjes gezien, en ik blijf het altijd gaaf vinden hoe uiteenlopend de inzendingen kunnen zijn voor één opdracht. Ook echt fantastisch dat zes mensen het tot het einde hebben gehaald. *O*

    En @de juryleden, heel erg bedankt voor het organiseren van deze wedstrijd. Het was oprecht heel erg leuk om eraan mee te doen, en jullie beoordelingen bleven consequent super lang en dat is het mooiste cadeau wat jullie een schrijver kunnen geven, want feedback is zo belangrijk. Het was ook nog nuttige feedback, haha, wat natuurlijk nog beter is. Jullie verdienen definitief een applausje!

    En uiteraard ben ik ook heel blij met dat goud. Dank je! (bloos)

    7 jaar geleden
  • Lisen

    Gefeliciteerd iedereen!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen