Foto bij Chapter 1

Het is het vijfde jaar voor de golden trio

Hermelien word wakker in de leerlingenkamer van Griffindor op een stapel boeken. Ben ik weer op mijn boeken in slaap gevallen denkt Hermelien. Ze kijkt naar haar huiswerk dat af is maar op een paar blaadjes zit kwijl. Hermelien probeert het kwijl van haar spullen af te halen en dat gaat moeilijk. Ze kon wel een spreuk gebruiken maar dan was alles weg. Gelukkig was het zaterdag dus het huiswerk hoeft niet ingeleverd worden, ze kan nog naar de bibliotheek gaan en kijken welke spreuk kwijl weg tovert. Hermelien vond het raar dat er niemand in de leerlingenkamer het moest zeker vroeg zijn dacht Hermelien. Toen ze op wilde staan viel er wat van Hermliens schouder, het was een deken iemand was lief genoeg om een deken over haar neer te legen. Het was waarschijnlijk Ginny of Harry, Ron zou het nooit doen ze hebben namelijk overal ruzie over. Hermelien hoort iemand de trap af lopen, ze staat op en kijkt wie er naar beneden loopt. Het was Harry met een bezem onder zijn arm. 'Ik wist niet dat er iemand benden was´: zegt Harry. 'Ik ben in slaap gevallen op mijn huiswerk'. 'O ja Harry bedankt voor de deken'. 'Ik was niet de persoon die jou een deken gaf'. 'Was het Ginny?' 'Nee toen Ginny, Ron en ik naar bed gingen was jij alleen in de leerlingenkamer': zegt Harry. 'Wat ga jij doen?' zegt Hermelien om het onderwerp te veranderen. 'Ík ga even oefenen voor zwerkbal voordat Ron wakker word'. ''Waarom ga je zonder Ron trainen?'. 'Ron is niet zo heel erg goed in zwerkbal en als ik eerst alleen ga kan ik echt vliegen, zeg gewoon tegen Ron dat ik op het veld op hem sta te wachten'. 'Harry hoe laat is het eigenlijk'. 'Het is 6 uur, maar ik ga doei Hermelien'. En Harry liep weg. Hermelien bleef alleen in de leerlingenkamer.


In Asgard wordt er een jonge prins wakker. Zijn naam is Loki. Loki werd wakker in zijn kamer wakker, hij trok snel wat kleding aan zijn groene shirt met een leren zwarte broek en zijn groene jas met bond en als schoenen zijn zwarte laarzen. Net als Loki zijn kamer uit wilt gaan komt Thor binnen stormen. Thor de oudere broer van Loki de jongen die altijd in de spotlight staat. Soms had Loki een haat aan Thor, maar dat is normaal voor broers. 'Ik kan het niet geloven Loki ik mag niet meer met mijn hamer spelen'. 'Thor je moet nog leren hoe je met je hamer om moet gaan'. 'Waarom mag jij wel je kleine trucjes uithalen''. ''Dat zit in mijn bloed broer dat heb ik van mam''. 'Het is nog steeds oneerlijk'. Daarom had Loki een irritatie aan zijn broer hij moest alles hebben. 'Hoe lang ben je je hamer kwijt?' 'Tot morgen'. Loki rolde met zijn ogen echt waar een dag is dat zo moeilijk. 'Ik zeg zet je er over heen een dag gaat heel snel''. Thor knikt en zegt:' ik moest je halen voor het ontbijt'. Loki knikt en samen met Thor lopen ze naar de eetzaal.



Authors Note:
Sorry dat het een kort hoofdstukje was ik dacht dit is de beste manier om het hoofdstuk af te sluiten.

Reageer (1)

  • Kaffaljidhmah

    Ik ben al helemaal verliefd op je story! (H)

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen