In dit hoofdstuk vangt Benjamin twee pokémon.

We stonden op en begonnen aan het ontbijt. Daarna deden we de gewoonlijke sprint en begonnen we weer te trainen. Plotseling stond er een gele pokemon voor ons. Ik haal de voorzichtig mijn pokédex naar buiten en richt het op de Pokemon. Abra spook-soort. De eerste vorm van Kadabra en Alakazam. Kan Heel goed teleporteren . Hij wil meestal gevangen worden door trainers maar wil daar bij wel een gevecht. Dat was genoeg voor mij om te zeggen “Froaki doe frubbels op Abra.”. Abra zat vol onder het kleverige spul. “Froakie doe bubbels en daarna pound. Door de pound was Abra los uit de frubbels. Abra raakt Froaki vol in het gezicht met een shadowball. “Gaat het froaki” vroeg ik. Hij knikt van ja. “ Oke doe nu double team.” Riep ik. Het was een perfecte double team. Abra richte een shadowball op een froaki maar het was niet de echte. Uiteindelijk riep “Froaki we maken het met water pulse . De Abra was uitgeschakeld. “Pokébal go” riep ik terwijl ik een pokébal gooide. En de pokéball bewoog 3 keer heen en weer en toen niet meer. We hebben een abra. Ik was nu aan het denken . Abra is schattig, kan teleporteren en hij zit niet in mijn droom team maar kan wel soms handig zijn. Ik stuur Abra naar Gardevoir kwam het in mij op. “Abra kom eruit” zei ik. ”Kijk Abra ik vind je heel leuk en je kan dingen dingen teleporteren en later ga je psychisch kunnen dus ga ik jouw naar mijn moeder sturen . Zij en haar Gardevoir willen allang een soort gelijk jouw. Vind je het oke als ik je naar mijn moeder stuur,”. Hij antwoorde “ Abra-abra-bra-bra”. Met een glimlach op zijn gezicht dus ik ging er vanuit dat dat een ja was. We gingen uit het bos. Ik heb zowel Abra als Froaki een oran bes gegeven. We zijn bijna uit het bos tot er plots een wolfachtige pokémon Abra een harde stoot geeft. Ik kan hem nog snel op pakken voor hij op de grond valt. Ik richt de pokédex op pokémon die nu ongeveer 5 meter voor ons staat . Riolu de eerste vorm van Lucario. Vecht-type. Een Riolu dus ,dacht ik in mij zelf. Ik had direct een dubbele aanval in mijn gedachte. “ Abra teleporteer achter riolu en doe dan schaduwball ,froaki doe waterpuls.”. Allebij raak. Maar Riolu deed ook een volle tackle bij froaki. En daarna heeft ook een Quik attack bij Abra. “Froaki doe frubbels op Riolu’s poten”. Het was perfect gedaan. Riolu kan niks meer doen want hij zat vast in de plakkerige frubbels van Froaki. “Abra en Froaki we maken het af Abra doe schaduwball en Froaki doe bubbels.”. Ik gooide de pokeball maar Riolu sloeg hem weg. Froaki deed automatisch een water pulse . Riolu viel op zijn knieën neer en bewoog niet meer.”Pokéball go” zei ik. Terwijl ik de pokéball gooide. Riolu werd gehuld in rood licht en verdween dan in de pokéball. De pokéball rolde 3 keer heen en weer en toen klonk er een ting en toen bewoog hij niet meer. Ik maakte een sprong van vreugde toen ik merkte dat ik een Riolu had gevangen. Ik keek blij naar Froaki en Abra maar toen zag ik dat ze allebei zeer uitgeput waren. Ik riep ze terug in hun pokéball en rende naar de stad die nog maar 1 kliometer verder lag. Toen ik eindelijk in het pokémoncenter aan kwam was het al helemaal donker buiten. Ik ging naar de balie waar zuster Joy stond.” Met wat kan ik je helpen?” vroeg ze. “Wilt u alstublief naar mijn pokémon kijken?” antwoorde ik. “Tuurlijk maar ze zullen morgen pas helemaal genezen zijn. Ga maar gaan slapen er is boven rechts naast de trap een slaapkamer vrij.” Antwoorde ze. Ik ging naar boven en deed de deur op slot. Ik lag op mij bed en viel direct in slaap.

Reageer (1)

  • Thror

    ABRA IS EEN MUDDAHFAKKEN PSYCHIC TYPE GEEN GHOST

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen