Foto bij Chapter 2

Loki en Thor lopen naar de ontbijt zaal, alleen op de tafel stond geen ontbijt op de tafels. Loki keek naar zijn broer die een grote smile op zijn gezicht had, hij wist het. Odin liep naar Thor toe en gaf zijn hamer terug. Loki werd nu nog bozer zijn broer hielt een grap met hem uit, hij leert denkt Loki. ´Jongens jullie zijn 18 en 17 en ik heb voor jullie een opdracht. Jullie ga over iemand wakken op de aarde ik geef jullie allebei iemand anders zodat jullie geen ruzie kunnen gaan maken.´ Odin kijkt zijn zonen aan en kijkt naar zijn vrouw, zij knikt naar hem. ´´Thor jij gaat waken over Jane Foster ze leeft in new Mexico ze is 15 jaar en ze is nu al bezig met wat supernatrual spullen dus wees voorzichtig. En Loki jij gaat over een jongen wakken zijn naam is Harry Potter hij leeft in Engeland maar hij zit het meest van zijn jaar in Zweinstein dat is een school voor tovenaars en heksen, hij is nu in zijn vijfde jaar van Zweinstein. Ik ga jou naar Zweinstein sturen om beter op hem te letten. Maar jij Thor kan je beter niet laten zien dus jij blijft hier. Loki zag in zijn oog hoeken de grijns die Thor had gelijk weg zakken, Loki moest daardoor best glimlachen, Loki mocht weg van Asgard maar Thor moest blijven. ´Pap ben je misschien in de war waarom moet ik blijven maar Loki niet, ik ben ouder dan Loki´. ´Thor Harry Potter is in een groot gevaar hij word achterna gezeten door een donkere vijand en niemand gelooft hem dat hij terug is´: zegt Odin rustig. Thor loopt boos de ontbijt zaal uit. 'Loki kom eens, ik geef je een moeilijke taak omdat jij dat verdient en je hebt veel trucjes die kan uit oefenen. Mijn grote missie is dat je vrienden word met Harry en zijn vertrouwen krijgt, maar niet alleen met Harry maar ook mijn zijn vrienden Ron Wemel en Hermelien Griffel.' Loki knikt en probeert de namen te onthouden. Hermelien en Ron stampte Loki in zijn hoofd. ´Ook toveren ze daar alleen dan met een toverstok, dus ik geef je deze staf alleen die word kleiner als een toverstok formaat als je bij Zweinstein komt. Op deze school word je in verschillende afdeling gestopt´. Loki keek even raar op werd je gewoon in afdeling geduwd van hier dit is nu jou huis we geven je maandelijks wel eten.´ Jou huis zou Zwaderich worden maar omdat Harry een niet zo goede tijd heeft met Zwaderich wordt je Griffoendor gestopt. Een afdeling heeft zijn eigen leerlingenkamer daar slaap je ook, om in de leerlingenkamer te komen heb je een wachtwoord nodig het wachtwoord nu is: Alea iacta est'. Loki besloot het maar op te schrijven, hij toverde wat papier en wat inkt met een veer. 'Je spullen zijn al voor je gehaald en met wat geld, ik wil dat je hem beschermt ik vertrouw je. Loki knikt en loopt naar zijn kamer om wat kleding te pakken, toen Loki zijn kamer binnen liep zag hij op zijn bed een soort van uniform liggen, wanneer hadden ze zijn maat opgenomen bedacht Loki zich.


Hermelien zit in de leerlingenkamer haar spullen op te ruimen Harry was net weg gegaan naar het zwerkbal veld. Hermelien besloot om zich om te kleden en te gaan douche, ze voelde zich vies om in haar school uniform te slapen. In de meisjeszaal was Hermelien hellemaal stil om niemand wakker te maken. Ze pakte haar rode met gele gestreepte sweater met haar beige broek, ze pakte wat handdoeken en liep de badkamer in en stapte onder de douche. Na het douche ging ze zich aankleden. En ze ging op weg naar de bibliotheek. Onder weg naar de bibliotheek knalde Hermelien tegen iemand op waardoor ze op de grond belanden. 'Kijk eens wie we daar hebben': hoorde Hermelien iemand zeggen. Het duurde niet lang voordat Hermelien wist wie het was, ze keek omhoog en keek in de ogen van Draco Malfidus. 'Sorry Draco, maar ik heb nu geen tijd voor jou gezeur'. 'Wat zei je modderbloedje'. 'Ze zei dat ze geen tijd voor je gezeur dus ik zeg hoepel op': zegt een stem achter Hermelien. Hermelien draait zich om en kijkt in de ogen van een jongen met zwart haar.

Reageer (1)

  • Kaffaljidhmah

    Draco loopt altijd in de weg. (A)
    Geweldig hoofdstuk!

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen