Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Peperoni

    wat een lul, die van de kiosk. ik kan me zijn lach al helemaal voorstellen, ew.

    sorry, trek je aub niet aan wat Renate1983 hieronder allemaal zegt. je schrijft echt erg goed en tja, schrijvers maken nu eenmaal wat foutjes maar ik stoorde me er echt niet aan. dat herstel je wel bij een tweede check-up en het is gewoon moeilijk je eigen "fouten" eruit te halen.

    het is niet evident "gewoon ontkennen" dat er niks is tussen haar en harry. het is moeilijk als opeens de boekjes en heel twitter over je spreekt, en dan nog eens op de grote schermen in amerika staat. bijna niemand zal je geloven dus het gebeurt niet "gewoon". sorry, ik erger me hier af en toe aan dat mensen zo'n opmerkingen geven.

    anyway, goed bezig, serieus. ik reageer niet heel veel maar lees het wel. dus heads up, het is geweldig.

    7 jaar geleden
  • ZaynStylesS

    Dit verhaal is zó goed.

    7 jaar geleden
  • Writex83

    Ze kan het gewoon ontkennen want er is niks tussen haar en Harry.
    Daarbij, om het echt officieel naar buiten te laten komen, doet ze het in een
    interview & via een vertegenwoordiger (of haar agent).

    Kan niemand haar op de set helpen of zo?
    Probeer gelijk uit te zoeken wie die 'anonieme vriend' is en waarom diegene liegt?
    Ze is niet op meerdere dates geweest met Harry, hij heeft haar slechts 1 keer geholpen
    met de paparazzi. Maar beter dat hij dat niet meer doet. Anders wordt het erger.

    xxx
    P.s. als er foutjes in zaten, heb ik daar overheen gelezen. ik lees dit terwijl ik naar bed moet

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen