Foto bij Deel 1

Mitchel<3

Gwen Pov.@ dromenland
woow wie is hij??? je staat net bij hem vliegt die stomme wekker voor bij.'' Piep Piep Piep '' wrm hebben ze dat ding ook alweer uit gevonden? oja om mensen wakker te maken en te irriteren. geïrriteerd sla je boven op je wekker die meteen dood is. je staat op want je kan toch niet meer slapen. je pakt kleding uit de kast en loopt naar de badkamer. je trekt je slaapkleding uit en stopt het in de was mand en doet de deksel erop waar je je schone kleding op legt en stapt onder de douche en doet al die standaard dingen. als je klaar bent stap je onder de douche vandaan en pak je een handdoek waar je je mee afdroogt. als je daar mee klaar bent en je het je kleding aan getrokken styl je je haar en doet het goed in model. je loopt naar beneden waar je maa je ontbijt al had klaar gemaakt. je gaat aan tafel zitten'' morgeee...'' ''je gaat straks naar je nieuwe school ik hoop dat je het daar leuk vind=]''''dat hoop ik ook'' na het ontbijt loop je het huis uit met je spullen en je skateboard. het is niet ver maar 10 minuten lopen maar daar heb je geen zin. als je bij je nieuwe school aankomt heb je zin om je al om te draaien en weer terug te gaan naar huis. maar ja je moet toch naar school je skate verder het schoolplein op. je begint de huppels en hoppers te tellen maar raakt al snel de tel kwijt.

Reageer (2)

  • BusraLutz

    IK WIL DIE LEKKERDING WEL IN ME BEDXD

    1 decennium geleden
  • JoshDevinex

    Die foto is KAPOT LEKKER(l)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen