Foto bij V

Beste Briefschrijver,
Met vriendelijke groet,

Beste Boekenlezer,
Met vriendelijke groet,

Beste Briefschrijver,
Met hartelijke groet,
Beste Boekenlezer,
Met hartelijke groet,

Beste Briefschrijver
Met gezellige groet,
Beste Boekenlezer,
Met gezellige groet,

Beste Briefschrijver,
Met gezellige groet,
Beste Boekenlezer,
Liefs,



Liefs? Oliver keek twijfelend naar zijn groet. Hoewel hij en de onbekende briefschrijver nu al een paar maanden correspondeerden, leek dit wel een grote stap. Zo sloot hij af naar Angelina of naar zijn moeder. Oliver kon niet ontkennen dat hij zich aangetrokken was gaan voelen tot de Briefschrijver. Oliver zette zijn pseudoniem eronder en hoopte dat de Briefschrijver dit goed zou opvatten.

Beste Briefschrijver

Om terug te komen op mijn onzekerheid van vorige brief, het is mij gelukt. Ik heb officieel een nieuw appartement gekocht. Ik moet toegeven dat ik hier erg blij mee ben, het is net buiten het centrum van London maar dat maakt voor het reizen naar het werk natuurlijk niet uit. Het floonetwork is een hele handig uitvinding, en dit bewijst het maar weer. Ik wilde echter ook nog even terugkomen op de afsluiting van jouw vorige brief.

Normaal weet ik altijd prima wat ik moet zeggen en hoe ik antwoord moet geven. Zowel normale antwoorden als politiek correcte antwoorden. Zodra ik de vraag goed begrepen heb, weet ik mij overal uit te redden. Ik weet echter niet of ik de vraag goed heb begrepen. Daarom heb ik besloten om de vraag zelf nog maar te stellen. Kunnen wij misschien een keer afspreken om in elkaars gezelschap drank te nuttigen?

Liefs,

De Boekenlezer

Reageer (1)

  • SPECS

    Ze zijn zo schattig, nu al....just saying :3

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen