Foto bij Het Bewijs (Kamp Halfbloed serie fanfiction)

Natuurlijk kunnen er altijd kleine dingen veranderen als ik het uiteindelijk zou schrijven.
Ik weet ook nog geen naam voor de hoofdrolspeler, dus zet ik drie puntjes waar zijn naam moet staan.
Als jij een idee hebt, zeg hem dan!

... Is het eerste kind van Artemis sinds, nouja, ooit.
Hij is het bewijs dat zijn moeder haar eed van maagdelijkheid heeft verbroken, en word daarom angstvallig verstopt door haar.
12 jaar lang leert ze hem de geheimen van het woud, totdat ze hem uiteindelijk de mensenwereld, en daarmee kamp Halfbloed, in laat gaan.
Maar er is één voorwaarde, niemand mag weten wie zijn moeder is, en hij moet zich voordoen als een zoon van Apollo.
Maar de mensen van gebouw 7 voelen dat er iets niet klopt aan hun "broeder", evenals de jagers van Artemis, want waarom doet hun leidster zo vreemd als ze hem ziet?
Ondertussen is Iemand van de Olympus ontsnapt, iemand met een grote kracht.
Ondertussen probeert ... uit te zoeken wie zijn vader is, wie heeft Artemis zo ver gekregen om haar duizend jaar oude eed te verbreken?

Reageer (2)

  • BOOKWURM

    Klinkt super

    6 jaar geleden
  • VanillaJuice

    *Ziet de woorden "maagdelijkheid" en "verbroken"*
    "Who else but Quagmire?!?"

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen