Foto bij hoofdstuk 8

laat weten wat je van mijn stukje vind!!
reactie!
oh ja en uiltjes....

een draco stukje! ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Draco Malfoy POV

Ik liep weg van mijn les toverdranken, saai dat het was! Ik liep naar de zwadderich leerlingenkamer. Daar was bijna niemand. er zat alleen een meisje dat ik niet kende. Ik liep naar het meisje toe, zij keek op. Toen zij mij zag stond ze op, stak haar hand ui en zei: hoi, ik ben Iris Winters. En jij? Ik zei: ik ben Draco, Draco Malfidus. Ik vroeg: waarom ken ik jou nog niet? want je zit wel in Zwadderich. Ze zei dat ze waarschijnlijk een jaar jonger was dan ik. Het was middag, dus ik vroeg aan Iris of ze mee ging naar de grote zaal om te lunchen. Ze knikte instemmend en samen liepen we naar de grote zaal. Daar zaten Patty en Blaise ook al.
Patty vroeg meteen: wie is dat? Je nieuwe vriendin? Nee natuurlijk niet antwoordde ik. Dit is Iris, Iris dit zijn Blaise en Patty. Hoi! Zei ze. We gingen zitten.
Ik zag Moon naar mij kijken. Ze keek een beetje jaloers. Ik schudde mijn hoofd en wendde mijn blik af. Nu ging ik met Iris om. Ik vroeg aan Iris of ze mee ging zaterdag naar zweinsveld. Ze knikte blij. We gingen samen naar onze volgende les. gelukkig dacht hij niet aan Moon...

Moon Dragie Pov

Ik ging maar lunchen. Verder had ik toch niets te doen. Ik liep naar de grote zaal, en ging aan de Griffoendor tafel zitten. Ik at een boterham. Ik dacht aan Draco, hij deed zo mysterieus... Ik ging niet meer aan Draco denken. Ik at nog een broodje en keek naar de Zwadderich tafel. Daar zat Draco met een meisje te praten. Ik wist niet wie het was. Ik voelde jaloezie opborrelen. Werd ik maar niet zo snel jaloers. Draco keek ook mijn kant op. Hij wendde zijn blik meteen weer af. Leuk is dat. ik stond op, en liep weer de grote zaal uit. Ik had echt geen zin in een les. Maar toch liep ik er naar toe...

Reageer (2)

  • Uiltjes

    Mijn Iris zit erin (H)(H)(H)(H)(H)(H)

    7 jaar geleden
  • hermoine02

    ik vind je verhaal echt leuk!
    snel verder

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen