Vandaag volgen we de avonturen van de intelligente Lorcan Scamander

Ik wit op dit moment even in een gevoel dat ik niet verder kom, wel in het verhaal, maar niet met mijn skills zeg maar.
Daarom zou ik graag willen dat jullie zeggen wat beter zou kunnen, het maakt niet uit of je normaal wel of niet reageert, maar dan weet ik waar ik op kan letten.
Gewoon eerlijkheid, niet te bot natuurlijk, ik moet er wel iets mee kunnen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Histoire

    Ik verdiep me vrij regelmatig in ticks and tricks dus ik kan er wel een paar aan je verklappen zodat je ze ook kan toepassen hoor. (:
    Skills zijn vaak gewoon het recept kennen en het vervolgens goed weten te bereiden dus als je vastzit dan komt het niet perse door je gebrek aan vaardigheden, maar soms gewoon aan je gebrek aan kennis van de werkende regeltjes.
    Kan je eventueel zeggen op welk domein je vooruitgang wilt boeken? Of waaraan je aan wilt werken? Personage, spanning, plot, stijl, dat zijn allemaal andere dingen. Dus in wat zit je precies vast of in wat wil je op dit moment precies verder groeien dat nu niet meer lukt? Dan kan ik je nog wat verdere info geven. (:
    Als algemene opmerking zou ik zeggen: probeer meer conflict in je verhaal te stoppen. Niet alleen op microniveau maar zeker op het macroniveau. Daarmee bedoel ik niet in de letterlijke zin van ze moeten massaal meer ruzie gaan maken maar eerder: zorg dat ze in een probleem belanden waar ze zich zomaar niet kunnen uitwerken door bepaalde obstakels en karakterdefecten. Pas op het einde geef je de oplossing van goede of slechte afloop. Ik zou dus nog voor een rode draad en overkoepelende boog zorgen en die rode draad is in standaard altijd een probleem of een opdracht/uitdaging.

    7 jaar geleden
  • GoCrazy

    Grote kans dat hij een weerwolfje is :) leuke wending! Ik vind het wel jammer van zijn broer :( sinds Fred en George hou ik echt van tweelingen :D Eerst dacht ik dat Paul diaree had :8 maar bij "volle maan" had ik hem door :O
    Eigenlijk vind ik dat je heel mooi schrijft, niet langdradig ofzo
    Je kan misschien inderdaad je gevoelens wat beter beschrijven, maar voor de rest zie ik niet meteen iets dat niet zo goed is. Je moet wel even deze spellingsregel weten;

    'Bedankt' zeg ik tegen hem --> schrijf jij
    'Bedankt', zeg ik tegen hem --> juist volgens Nederlandse spellingsregels

    Eigenlijk is het maar iets kleins en het viel me ook nooit op (ik wist tot een week geleden niet eens dat het zo moest :) ). Maar we hebben het geleerd tijdens Nederlands. Misschien is het belangrijk als je ooit echt je boek gaat uitgeven ;)

    Verder schrijf je heel goed!

    7 jaar geleden
  • Samanthablaze

    Een volle maan.

    Well, dat is dus waarschijnlijk een weerwolfje

    7 jaar geleden
  • Samanthablaze

    Ik wit op dit moment even in een gevoel dat ik niet verder kom, wel in het verhaal, maar niet met mijn skills zeg maar.
    Daarom zou ik graag willen dat jullie zeggen wat beter zou kunnen, het maakt niet uit of je normaal wel of niet reageert, maar dan weet ik waar ik op kan letten.
    Gewoon eerlijkheid, niet te bot natuurlijk, ik moet er wel iets mee kunnen.

    Omdat ik nu zo weinig tijd heb, kom ik hier op terug zodra ik weer thuis ben, want ik sta nu aan de gate op het vliegveld.

    Maar wel vast 1 ding:
    Ik ben geschokt.

    Misschien kun je proberen het gevoel te omschrijven in plaats van letterlijk te zeggen wat het gevoel is. Hoe voel je je als je geschokt bent? En waar? In je hoofd, in je borstkas, in je hele lichaam? Dat zou je wellicht eens kunnen proberen.

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen