Foto bij 01. Happy Birthday

Skyler Jones

Exactly five years, three months and 10 days ago my world fell apart.

You know the feeling when you wake up and you just feel numb? You want to keep rolling to the other side of the bed to sleep just for a little longer? You can't help but press the snooze button on your phone over and over and over again? You just wish you can sleep or stay in bed all day?
You probably have experienced this feeling but I bet it is not on this particular day. Because today is my birthday.

Ik hoorde m'n telefoon opnieuw hetzelfde deuntje spelen als de zevenentwintig keren ervoor en net zoals die zevenentwintig keren ervoor druk ik deze keer opnieuw op de snooze button. Ik draaide me om en sloot mijn ogen. Voordat mijn wekker een achtentwintigste keer ging afgaan kwam Ally, m'n roommate, mijn kamer binnengelopen. Ze plofte naast me op het bed en schudde me zachtjes door elkaar. Ik kreunde en opende mijn ogen. "Finnally I tought I would come and wake you up because you love your snooze button way to much!" zegt Ally al lachend. "I was breaking my record and you ruined it! I was almost at 30." zeg ik nors tegen haar. "Come on, I've made you breakfast." zegt Ally terwijl ze me uit het bed sleurt. "I am coming! I am coming!" roep ik terwijl ik mijn arm uit haar grip trek.
Ik deed een extra truitje aan en ging aan de ontbijttafel zitten. "Soo... what do you want to do today?" vraagt Ally terwijl ik mezelf een heerlijke kop koffie inschenk. "Nothing much I will probably go on a walk. Take a nap." zeg ik. "Okay napqueen! We are not just going to sit around on your birthday! I invited some people over and we will go out tonight and we are going to have the best night of our life!" zegt Ally overenthousiast. "Wow calm down party planner," zeg in nors terug "it's my birthday so I decide what we do and what we won't do." "Oops to late! "zegt ze met een grimas en voor ik hierop antwoorden kon, was ze de deur al uit.

Ik ging met mij kop koffie naar mijn kamer en zette me op het bed. Ik nam m'n laptop, zocht naar de eerste en beste playlist die ik maar vonden kon en begon aan mijn make up. Enkele liedjes, een extra kop koffie en een laag make up later begaf ik me naar m'n kast en zocht naar een gepaste outfit. Ik liep net m'n kamer uit toen het geluid van de bel door ons kleine appartementje galmde. Ik duwde de klink naar beneden en zwaaide de deur open. "Hey! Happy birthday!" zegt hij terwijl hij zich door de smalle opening tussen mezelf en de deur wurmde. "Yes, come in, make yourself at home..." dacht ik op een ironische manier. In de realiteit ging dit er niet zo aan toe. "So Josh what brings you here? Celebrating my birthday? Little early for the party no?" zeg ik bot.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen