Hallo allemaal,

Ik heb echt heel lang niks meer geactiveerd of iets aan dit verhaal geschreven. Dat komt omdat ik bezig was met andere dingen, zoals mijn nieuwe instagram account @thesilencefeeling, waar ik zelf quotes verzin om andere te inspireren en mijn eigen gevoel een plek te geven.
Daarnaast heb ik weer examens, waar ik druk mee bezig ben geweest in de tussentijd.
Verder ben ik bezig met een verhaal, dat ik graag zo serieus mogelijk maak om later wellicht te publiceren en uitgeven. Dat verhaal is nu in ontwikkeling en zal denk ik nooit op quizlet komen. Wel ga ik een ander verhaal beginnen op quizlet, om mijn schrijfstijl actief te ontwikkelen. Dit verhaal zal een fanfiction zijn op Harry Styles, ik weet het, ik houd eigenlijk ook niet van fanfiction. Maar zijn nieuwe single vind ik toch wel goed en hij is best wel mijn jeugdcrush, dus ik dacht; waarom niet mijn schrijfstijl oefenen op zo'n personage? Ik hoop dat jullie een kijkje nemen bij mijn nieuwe verhaal hier op quizlet! En mocht je interesse hebben, dan kan je altijd vragen of ik mijn andere verhaal, die niet op Q staat, wil mailen.

Liefs, Demi

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen