Foto bij H.38.

Het laatste stukje van het vorige hoofdstuk:
Plots klinkt er een stem: een aankondiging van de Spelmakers.
Attentie, alle tributen. Attentie. Hier volgt een belangrijke aankondiging: President Snow is zojuist gestorven door vergiftiging. Deze daad is hoogstwaarschijnlijk gepleehddoor iemand uit het Capitool. Aangezien iedereen de dader zou kunnen zijn, behalve jullie, hebben we besloten dat de winnaar van deze Hongerspelen, de nieuwe president van Panem zal worden.
Ik kokhals bijna en kijk Tyson verschrikt aan, hij kijkt even geschikt terug.
Alles duizelt even: daar gaat het plan, daar gaat alle hoop voor mijn ouders, voor mijn moeder, die nu niet de medische behandeling zal ontvangen zoals ik met de voormalig president had afgesproken.
De stem herhaald de boodschap opnieuw.
Attentie, tributen. Attentie. Hier volgt een belangrijke aankondiging: president Snow is zojuist verg...
Maar ik luister al niet meer...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • DeNaamIsGideon

    dei laatste zin voelde raar aan, daar zou ik nog eens naar kijken :)
    verder een goed hoofdstuk!

    6 jaar geleden
  • BethGoes

    Heel mooi geschreven! En volgens mij is Tyson best slim....

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen