Ja, het gaat al erg hard, dit is het een na laatste hoofdstuk van de 5 serie.
Daarna zullen jullie in de 6 serie belanden, dat op zichzelf erg groot is.
Ikzelf als schrijver van het verhaal zit nog steeds in de 8 serie, overigens wel al bijna tegen serie 9 aan.
Hoe dat het verhaal gaat eindigen weet ik nog niet echt tot in de puntjes wel grove lijnen, Waarom? Om het feit dat ik er nog niet voldoende naar toe gekeken heb, ik wil stap voor stap, zodat ik niets kan missen, wat er wel in verwerkt moet worden. Ik hoop overigens dat jullie keer op keer genieten van de chapters die online komen. De reacties van vele doet mij aan het lachen, grinniken, grijnzen maken. Overigens houdt het mij ook heel erg gemotiveerd om het te willen afschrijven. Er wel een einde aan te laten krijgen. Alvast reuze bedankt hiervoor.
Vooral omdat het mijn eerste OP verhaal is, en het best lastig is soms.
Nou genoeg gebazel van mij, hier is jullie hoofdstuk.
Enjoy

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Pusheen_The_Cat

    jhaaaaaa mama Izzy tijd
    even helemaal niets
    vergeet je kopje thee niet, zal je goed doen ;)

    6 jaar geleden
  • Sarouratjex

    Kort hoofdstuk of lijkt.dat maar zo?
    Snel verder

    6 jaar geleden
  • Luckey

    Ahw !! Super lief
    Ik wil niet weten wat Molly gaat uitspoken!
    Dit kan niet goed komen
    Meer!!!

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen