Foto bij Nineteen

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • heikoricky

    Kippenvel gewoon..!! Zo goed geschreven

    6 jaar geleden
  • Writex83

    Ehm, Harry had ik wel verwacht. Maar waarom heeft hij zijn zus meegenomen??
    Zeker nu blijkt dat hij tegen zijn zus had gelogen want hij had kunnen weten dat Rose daar kwaad om wordt.
    Dus dat Rose gelijk een verklaring eist waarom hij liegt, kan ik me voorstellen.

    Wat wel verwarrend is, is dat je zowel Engelse zinnen en Nederlandse zinnen door elkaar haalt.
    Af en toe een Engelse woordje is prima, maar niet voor complete zinnen.

    "Gemma volgde alles vol ontzetting.
    'Harry?' vroeg ze, niet wetend wat te doen." = Dit kan op 1 regel bij elkaar want het gaat alleen over Gemma.

    xxx

    6 jaar geleden
  • JoTOMLINSON

    Oei, ik mag Harry minder en minder.
    Hopelijk zit er een deftige reden achter zijn leugen.
    Ook hoop ik ze snel bij elkaar hahaha.. gaat lang duren.
    Snel verderrrr
    Top verhaal!

    6 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh wauw! Oké, toch ietwat een verrassing om Gemma voor de deur te zien staan. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht...
    Maar nu moet Alessa toch doorhebben dat er iets aan de hand is/was tussen Rose en Harry?

    En omg Harry! Ik wou hem echt nog een kans geven.. maar nu.. Fucking Harry... Waarom heb je zo gelogen? Ik ben zo benieuwd waarom Harry dit alles heeft gedaan...

    En ik hou ontzettend veel van dit verhaal!

    Xxx

    6 jaar geleden
  • Medi

    Geweldig!!!

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen