Foto bij The end...

Het laatste hoofdstuk!!!(hoera)

Je loopt samen met Milan door de weide heen. Overal om je heen zijn bloemen en gras sprietjes. Hand in hand. Het mooie moment wordt verstoord door een on natuurlijk geluid. Het is de mobiel van Milan. Hij neemt op en even later is hij hartstikke blij. Meaghan en zijn vriend hebben een gezellige vakantie gehad en ze horen nu bij elkaar. Een happy end.
"En je weet toch dat ik je nooit zou bedriegen?!" Je kijkt hem recht in zijn ogen aan. Hij komt dichterbij. Net als jullie lippen elkaar raken draait hij zijn hoofd weg. Hij kijkt de andere kant op en roep iemand. Jij kijkt ook. Milan rent naar die persoon toe en jij loopt er ook naar toe. Milan omhelst de man. Als ze loslaten, geloof je je ogen niet!! Het is Jan scheppers!! Die man die jou ontvoerde. "Dus u bent eindelijk vrij opa?!" "Milan, is dit jouw opa?!" "Ja, sindy dit is mijn opa Jan, Opa Jan dit is Sindy!" .........................................
.........................................

Einde!!(A)

Reageer (2)

  • nerveus

    Opa Jan :D Yheeeee, goed einde. Alleen een beetje kort. Wel, snel beginnen aan je nieuwe story! (A)

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    happy endddd =)=)

    ik kan natuurlijk moeilijk nu schrijven "snelverder" :P

    maar ik hoop dat je snel nog een story schrijft =)

    xxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen