WIENER SCHNITZELLLLLZZZZZZ :P

Arwen:
Ik lig in bed als mijn wekker begint te piepen. ik zucht en draai me om. ben..nog..moe...... "Arwen opstaan! je moet naar Elements highschool." roept mijn moeder. ik spring uit bed en spring in mijn kleren. in een minuut sta ik onder. aangekleed en al. ik schuif aan tafel en begin te eten van het dampende bord wat voor me staat. pannenkoeken met spek en ei. "mgaajm, hjoelaa mjoet ik vertjekkel." zeg ik met mijn mond vol brood. mijn moeder wijst naar de klok. eigenlijk moet je over drie uurtjes klaar staan. maar je moet de hond nog uitlaten." ik loop naar de keuken en zet mijn bord in de vaatwasser. "ik ga met Zifa lopen." zodra ik die naam uitspreek komt er een hond aangerend. ze heeft een spierwitte vacht met krulletjes. en er zitten twee zwarte plukken achter haar oor. het is een huski. heel veel honden hier zijn wit. maarja dit is ook de wolkenclan. ik pak de riem van de trap en klik haar halsbandje vast. ik open de deur en stap de straat op. "Kom Zief." ik trek haar mee naar buiten, ik loop richting het park en word bijna geschept door een auto. we lopen langs een grasveld waar ik haar loslaat.

na tien minuten roep ik haar terug en loop naar huis toe. "maam ik ben terug. ik ga mijn koffers inpakken." ik ren naar boven en trek mijn kast leeg. dit doe ik in mijn koffer: rubiks cube, tekenblok, zakmes, slaapzak en kleren. ik ren voor de tweede keer vandaag naar onder toe. ik vlieg mijn moeder om de hals. "doei mam i luf jjoe." ik geef haar een kus en loop de deur uit. ik loop naar de stallen achter mijn huis en pak het zadel van mijn draak uit de kast. Ayra is mijn draak(in). ze is spierwit met donkerblauwe ogen. ik zadel haar en stap op. dan vertrek ik naar de school waar mijn ware kracht teboven kan komen.. Elements highschool here i come....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen