Foto bij 005 • Kleine duivel

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Jij schrijft echt goed. Normaal lees ik deze verhalen nooit. Maar nu wel.

    5 jaar geleden
    • Laleah

      Super leuk om te horen! Dank je wel!

      5 jaar geleden
  • Histoire

    Hopelijk kan Narcissa wel Bellatrix op andere gedachten brengen. Ze is veel moederlijker en geeft om haar zoon, dus ik denk wel dat ze Eleanor zou willen beschermen van haar zus.

    5 jaar geleden
    • Laleah

      Jij bent veel te slim weet je dat hahaha

      5 jaar geleden
    • Histoire

      Haha, bedankt! (: Maar een hoofdstuk of zo later staat dat ze tegen Eleanor is omdat ze Draco in gevaar zou kunnen brengen, dus ik heb me al bedacht. :'D

      5 jaar geleden
    • Laleah

      Hahaha

      5 jaar geleden
  • Altaria

    dont really know what to say, i love it

    6 jaar geleden
  • GoCrazy

    'Hoe onderscheid jij jezelf/jouw schrijfwerk van andere schrijvers? Wat maakt jouw werk speciaal?'
    Jouw werk is speciaal omdat het een unieke verhaallijn is die ikzelf (zelf nog niet in varianten) eerder ben tegengekomen.
    Buiten de unieke verhaallijn is het ook goed geschreven en soms best onvoorspelbaar.
    Je verhaal is nooit saai, want ieder hoofdstukje gebeurt er gewoon wel iets. Zoals nu, het gebeuren met Bellatrix heeft waarschijnlijk niet zo'n grote/geen impact op de rest van het verhaal (ik kan dat natuurlijk wel niet voorspellen, dus wie weet...), maar het maakt het verhaal niet saai. Er blijven dingen gebeuren :)
    (Dit betekend natuurlijk ook niet dat er altijd iets moet gebeuren he, zolang het maar niet saai wordt is het oké :) )
    Je verhaal is ook niet overdreven langdradig, of juist erg kort geschreven. Het heeft (naar mijn gevoel) de juiste lengte.

    Nu weet ik het even niet meer, maar het is gewoon een topverhaal! :)
    Groetjes ;)

    6 jaar geleden
    • Laleah

      Hahaha dankjewel! Jij breekt het record van langste reacties, dus je krijgt een medaille ;) !

      6 jaar geleden
    • GoCrazy

      Haha super! :)

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen