Nu heb ik 7 abo's! Ik ben echt heel blij! (flower) En bedankt voor je personage uiltjes!

Reacties? (lol)


Draco Malfoy POV

Ik liep naar mijn les toverdranken ik hield van toverdranken dus ik had er wel zin. Toen ik er was ging ik alleen aan een tafeltje zitten. Ik was nogal vroeg, en ik zag nu pas dat we les hadden met Griffoendors. Daar zat Moon bij... Ik werd gelukkig afgeleid door Prof. Sneep die begon te praten. 'Hallo allemaal', begon hij chagrijnig. 'Vandaag gaan jullie een liefdesdrank maken, het recept staat op blz.124'. 'Hier zijn de partners', vervolgde hij. Iedereen werd ingedeeld, maar ik was als enige over. 'Begin maar'. Ik liep naar Prof. Sneep toe. Ik zei het tegen Prof. Sneep. 'Vind je het erg om alleen te werken?', vroeg hij kil. 'Nee geen probleem', zei ik. Ik liep weg en ging weer aan mijn tafeltje zitten. Ik sloeg mijn boek open op pagina 124. Ook pakte ik alle ingrediënten. Ik ging beginnen. Halverwege mijn toverdrank viel mijn oog op twee meisjes. Het waren zo te zien Iris en Moon. Ze leken het goed met elkaar te kunnen vinden. Waarom moeten het nou net Iris en Moon zijn? Kan ik net even Moon vergeten, worden zij bevriend. Met Iris ging ik ook niet meer om. Toen ik klaar was ging ik naar Prof. Sneep toe. Ik kreeg een boven verwachting en daar was ik erg blij mee. Ik stapte het lokaal uit en ging naar de Zwadderich leerlingenkamer...






Het is geen lang hoofdstuk maar ik wou eindelijk weer wat plaatsen!

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen