Foto bij Wow, what?

CUT..
en de regiseur keek me een beetje boos aan.
Ik probeerde niet te kijken naar mijn vriendinnen omdat ik zou weten dat ik dan weer in de lach zou schieten en ik weet niet of ik er dan nog uit kom.
Ik probeerde diep te ademen en keek nu naar de regiseur die nu mij kant op kwam.
Hij keek nog even achter zich en gaf een teken aan Vera, Larissa en Renske dat ze mooesten ophouden en weg gaan.
Die keken mij nog een keer met een grote grijs aan en verdwenen met zijn alle in de kleerkamer van Vera.
Omg dacht ik, ik wil weten waar dat gesprek over gaat.
Ik ademde nu nog een keer diep in, en de regiseur keek nu weer naar mij.
Het is maar goed dat er temiste één van jullie ziek is, kom op even serius nu! zei hij.
Ik dacht aan Bernice die nu waarschijnlijk heel zielig in haar bed lag met een grote kop thee op haar schoot.
Ik keek weer terug naar mij tegenspeler en hij glimlachte naar mij.
Ik glimlachte terug en zei op een luisterde toon sorry.
Zijn glimlacht verscheen weer maar daarna stond zijn hoofd weer op serius.
Ookeej nog een keer hoorde ik de regieur zeggen.
zoenscene 4, deel 5, 1 2 3 en actie!
En daar gaan we weer dacht ik!

Reageer (3)

  • blovesr

    OMG.. ik hou niet van thee..(hoera)

    VERDER(baby)

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Oewhhhhhh(nerd)
    Wiee is die tegenspeler van jee(cool)

    Verderrrr(hoera)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    Snel Verdre..!!!!;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen