Foto bij 4. Killed

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Schweetz

    Neeeeee, niet nu al het einde :S

    1 jaar geleden
  • Ledecky

    Omg, wat een einde! Een hele leuke short story dit. ^^

    1 jaar geleden
  • Lisen

    OMG!! Dit had ik echt niet aan zien komen. Wel mooi geschreven! Ik was echt zoo blij toen ik zag dat je een nieuw hoofdstuk had geschreven. :)

    6 jaar geleden
    • Necessity

      Bedankt voor je reactie!
      Het was ook een beetje de bedoeling dat mensen het einde niet zouden verwacht haha. Dat is dus goed gelukt in elk geval. Ik had wel een vraagje erover, want als schrijver is het soms lastig inschatten: als je achteraf terugdenkt, is het dan wel een logisch einde? Oftewel: is mijn opbouw naar het einde nog redelijk, of komt het echt compleet uit het niets?
      Je mag ook gerust zeggen dat het echt nergens op heeft geslagen hoor :') daar kan ik alleen maar beter van worden ^^

      6 jaar geleden
    • Azriel

      Dit is eerlijkgezegd wel een onverwacht einde, aangezien het best wel open is. Ik heb het gevoel dat er nog veel meer kan gebeuren...

      6 jaar geleden
    • Lisen

      Oké als ik eerlijk ben is dit inderdaad een best wel onverwacht einde. Maar ik heb het vorige hoofdstuk en dit hoofdstuk nog een keer gelezen en dan valt het meeste wel op z'n plaats. + ik heb je covers nog eens goed bekeken en ik vind het echt heel leuk wat je daarmee gedaan hebt.
      De "gewone" cover, zonder woorden.
      De cover van het eerste hoofdstuk, de woorden heel vaag.
      De cover van het tweede hoofdstuk, de woorden iets duidelijker.
      De cover van het derde hoofdstuk, de woorden duidelijker.
      De cover van dit hoofdstuk, de woorden helemaal goed te zien.
      Every villain is a HERO inside his own head echt geweldig!! 😂

      6 jaar geleden
    • Necessity

      Oeps, ietwat late reactie. Bedankt voor jullie feedback, daar kan ik echt iets mee!

      En yayy, iemand heeft de covers ontdekt ^^ ik was er zelf erg blij mee, dus ook met het feit dat anderen het ook hebben gezien :D

      6 jaar geleden
    • AlphaNoodle

      Late reactie, ik lees je verhaal nu oas namelijk. Maar ik dacht dat feedback altijd handig was, dus Why not?
      Het einde is in ieder geval niet helemaal hoe je het in zou schatten, maar persoonlijk had ik het al wel een beetje verwacht. Het lijkt nu alleen een beetje of Valdor met het zelfde probleem zat, en eigenlijk ook een van de ‘goeden’ was, en ik neem aan at dat niet helemaal de bedoeling was?

      In ieder geval; ik vind je story echt heerlijk (H)

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen