Foto bij hoofdstuk 6

Hoofdstuk 5:
Tom pov:
verbaasd kijk ik Martine na maar voor ik het weet zie ik haar alweer lachen met haar zusje. Wat bij mij ook zorgt voor een glimlach, al snel slaat Bill zijn arm om mij mee “ze zijn mooi he?” ik knik in stilte en blijf naar Martine kijken. “ze slaapt vannacht tegen mij aan!” ik zie Bill lachen en kijkt me dan aan met een grijns “Lisa ook tegen mij!” ik zie Bill blozen en voor ik het weet bots ik tegen Martine aan en druk haar tegen de deur aan van onze kamer. “Sorry! Ik letten even niet op, gaat het?” ik hoor haar lachen “ja hoor het gaat wel! Ik kan wel een stootje hebben!” ik zie haar lachen en ik open snel de deur, al snel lopen de meiden met grote ogen door onze kamer heen. Ik zie hoe Bill naast me komt staan. “fijn hè dat ze er zijn!” ik knik volmondig ja. Wanneer ik de kamer weer in kijk zie ik ineens alleen Lisa die zich op Bill ze bed laat ploffen, ineens wijst Bill naar het balkon “kijk daar is ze!” met een opluchting loop ik naar het balkon waar ik Martine tegen de balkon reling zie staan met een sigaret tussen haar vingers. “Ik was je even kwijt!” lachend kijkt ze me aan “sorry ik had even frisse lucht nodig!” ik ga dichterbij haar staan en bekijk haar nog eens goed, alles wat ik kan bedenken is dat ze prachtig is. Ik merk dat ik dicht tegen haar aan ben gaan staan. Ineens kijkt ze me aan met vragend aan! “Heb je me eigenlijk gemist de afgelopen 4 jaar?” even weet ik niet wat ik moet zeggen, en kijk haar verlegen aan voor dat ik kan bedenken wat ik wil zeggen. Stil krijg ik over me lippen “ja, ik heb jou gemist!” verbaasd kijkt ze me aan en weet ik niet wat ik moet zeggen. “Ik vind het fijn om je weer te zien!” komt er ineens heel verlegen uit! Ik weet niet eens wat ik moet zeggen. Ik voel de neiging om haar weer te zoenen, maar voordat ik dat zou kunnen doen loopt ze naar binnen. In de deur opening stopt ze en draait ze zich om “kom je ook? Ik ga op bed liggen ik heb het koud!” voor ik kan antwoorden lijkt ik naast haar te staan. Ik zie hoe ze richting het bed loopt en zich uitkleed tot aan haar topje en haar string en stapt dan het bed in. Het lijkt net of ik richting het bed glij. Ik kleed mij uit tot aan me boxer en schuif me zelf dan naast haar. “gaan we nog film kijken?” hoor ik Bill ineens roepen. Ik hoor over een instemmende ja vandaan komen, en voor ik het weet zeg ik tegen Martine “anders kom je lekker tegen me aan liggen?!” verlegen hoor ik haar lachen en schuift ze zich tussen mijn benen. Gelijk sla ik me armen om haar heen en nestelt ze zich dicht tegen me aan! Gelijk vult me hart zich met vreugde en gaat er een heerlijk gevoel door mij heen. Zachtjes kus ik haar slaap, lief kijkt ze me aan en dan weer terug naar de film. Hoe verder de film vorderen hoe meer gevoelens er kwamen waar ik geen controle over leek te hebben. Nadat de film af was en iedereen sliep, draaide ze zich ineens om “waarom heb je me eigenlijk nooit opgezocht?” Komt er ineens zachtjes uit en ze staart naar het plafon. Wat moest ik zeggen? Dacht ik! Dat ik niet durfde? Of dat ik niet toe wou geven aan wat ik voelde en dat, dat nu ineens allemaal los kwam na al die jaren? “weet ik niet! Om eerlijk te zijn!” voor ze antwoord kan geven zeg ik snel “maar daar heb ik wel heel erg spijt van! Ik heb je echt gemist!” ik hoor hoe ze omdraait en dat ze me aankijkt. Even weet ik niet wat ik moet doen, maar voor ik het weet pak ik haar hand vast en streel ik die. Met me andere hand doe ik het nachtlampje aan en zie ik haar mooie bruine ogen weer! Ik leg me rustig naast haar neer en blijf haar hand vast houden en draai me dan zo dat ik haar kan aankijken, voorzichtig streel ik een pluk uit haar ogen weg. Wanneer me hand op haar wang eindig kan ik me niet meer inhouden breng ik me hoofd naar het hare toe, voorzichtig kus ik haar lippen. Ik voel hoe ze me terug kust! Er gaat een raar gevoel door me heen, wanneer ik haar aan kijk zie ik een twinkeling in haar ogen. En voor ik het weet zoen ik haar opnieuw en lik ik zachtjes met me tong over haar lippen, zoals ik 4 jaar terug ook deed maar nu met zoveel meer liefde en een stuk minder dronken. Nadat ze de zoen verbreekt schuift ze lief zonder iets te zeggen op me borstkas, en sluit ze haar armen om mij heen. Zachtjes streel ik door haar, haar en voor ik het weet ligt ze te slapen op mijn borstkast. En kort daarop val ik zelf ook in slaap. Wanneer ik wakker wordt ligt Martine nog steeds op me borstkas, wanneer ik me hoofd draai kijk ik recht in Lisa haar gezicht “doe je voorzichtig met haar?” en voor ik kan antwoorden is ze al onderweg naar de badkamer. Raar kijk ik Bill aan die ze schouders op haalt en dan “ik heb geen idee!” zegt, wanneer ze terug komt kijkt ze me doordingend aan. “wat is er toch??” krijg ik er zo zacht mogelijk uit “ik wil niet dat de gekwetst raakt door jou player gedrag!” ik voel een steek door me hart gaan, ik merkte wat die reputatie voor gevolgen had. Maar voor ik kon antwoorden was Bill me al voor “alsof hij dat haar ooit zou aan doen!? Die jongen is al 4 jaar weg van je zus dus zit daar maar niet over in!” met grote ogen kijkt Lisa me aan en stapt dan met een grote glimlach weer in bed “dan is het goed!” zegt ze met een grote glimlach en draait zich dan weer om, ik krijg een knipoog van Bill toe geworpen en nestel me dan weer heerlijk tegen Martine aan die zich gelijk nog vaster om me heen wikkelt. Liefdevol kus ik haar kruin en streel ik door haar, haar. Eindelijk lag ik dan met haar in bed, in mijn armen en on ik haar mijn gevoelens laten voelen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen