Hey,

Gisteren heb ik deze story al afgesloten, en toen had ik gezegd dat ik snel een nieuw verhaal zou plaatsen.
Nou, een paar weken geleden heb ik een plot bedacht en de eerste twee hoofdstukken geschreven, maar was toen inspiratieloos en ben een paar idiote plots gaan opschrijven. Die zijn het dus niet geworden, dit verhaal is een stuk serieuzer, en, als klap op de vuurpijl, maken we kennis met de echte gedachten van Acacia! En natuurlijk haar dagelijks leven, of course.

Het verhaal zelf gaat over de wraak van een dood gewaand personage, uit de Ridders van Fantasia. Een echt heel slecht persoon, en eigenlijk is dit verhaal bedacht door een vriend van me, toen ik hem uitlegde waarom ik Hogezee Junior had bedacht. Nou, toen zei ik dat ik Hogezee niet mocht, maar omdat hij al dood was, ik Hogezee Junior heb bedacht om hem nog een keer te verslaan! Slimme denkwijze van Manon.

Maar, ik dwaal af. Wie denken jullie dat het echt heel slechte persoontje is?


https://www.quizlet.nl/stories/161979/revenge-is-mine-now-kronieken-van-fantasia/

Reageer (1)

  • Allmilla

    Euhm... Er zijn er zoveel... :S Ik zou het dus niet weten, ik zal eens kijkje nemen...

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen