Foto bij Epiloog.

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
'En dan nu, het laatste van de avond - we hebben maar beperkte zendtijd -...' zegt hij en het beeldscherm heet ons welkom aan hoe ik na de Spelen, na Tysons dood, huilend bij zijn lijk zit.
Hij verteld dat dit niet uitgezonden is en het heel
speciaal is dat we dit mogen aanschouwen.
Het doet pijn als ik ernaar kijk, als ik het hoor.
Mijn kreten, mijn gehuil, mijn smeekbedes.
Ik schreeuw dat hij mij niet aan kan doen; op de video dan, maar het liefst zou ik dat nu ook willen doen, zo verschrikkelijk dat dit voelt.
Maar in plaats van dat, zit ik netjes de avond uit.
Er worden wat dingen besproken, ik word geprezen, maar het voelt allemaal verschrikkelijk.
Als een grote hel.
Na de uitzending loop ik direct weg.
Ik loop langs Matthew, maar negeer hem.
Snel loop ik naar het toilet en sluit mijzelf op.
Hoewel ik weet dat Matthew daar staat, hoewel ik besef dat hij mij kan horen, kan ik het niet meer en onbedaarlijk en hartverscheurlijk begin ik te huilen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Ikbenerniet

    Spetternd einde!

    6 jaar geleden
  • AnnyXX

    Wauw, erg mooi! Ik ben erg blij om jou verhaal nog afgelezen te hebben voor ik hier weg ga!

    6 jaar geleden
  • BethGoes

    Super tof verhaal! Goed geschreven en heel spannend!! Ik ga zeker weten je volgende verhaal volgen!!

    6 jaar geleden
  • DeNaamIsGideon

    de link is verkeerd

    Dit was een erg goeie epiloog.
    Ik ga je volgende verhaal zeker lezen!

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen