Foto bij 006

"10 strafpunten maar?" Draco en Teo kwamen aan rennen.
"Professor, wemel heeft u net beledigt. En u geeft maar 10 strafpunten!?" Zei Teo met een grijns.
"50 punten aftrek voor Griffoendor." Sneep lachte vals en leip met grote passen weg.
"Je hebt gelijk," zei ik tegen Ron toen hij weg was. Ik was blij dat ik maar een uurtje in zijn les moest zijn.
"Ik denk dat Teo en Draco erger zijn," mompelde Harry. "Je denkt? Maar je kent ze al een heel jaar!" Ripen Lisa en ik in koor.
"Zij zitten ook in hun eerste jaar, en ze hebben straks ook toverdranken," antwoordde Harry.
"O,shit! Riep ik. We zijn bijna te laat voor de les!" Lisa was al opgestaan en greep mijn hand en trok die mee.mde grote zaal uit. "Tot zo," riep ik nog.

"Zo dat gaat niet goed met Griffoendor," zei de kille stem van Sneep toen wij binnen kwamen."10 punten aftrek voor jullie allebij
Omdat jullie te laat zijn. Ga daar maar zitten." Hij wees naar een tafel vlak achter die van Draco.Lisa liep er al naar toe." Jij zit hier, kraste sneep. Waarom moet ik naast Teo zitten en Lisa naast ginny? Dacht ik. Maar ik zei niks en ging zuchtend zitten.
De les was oersaai en zwadderich won 10 punten.
Het was misschien leuker als sneep het vak niet gaf.

Na de les zocht ik Ginny en lisa. Kijkend stoote ik tegen Teo aan.
"Kijk uit waar je loopt, smerig modderbloedje!" Riep hij boos. Wat dekekent modderbloetje eigelijk? Ik vraag het zo wel aan hermelien, die weet alles.

Reageer (1)

  • ginnywemelfan1

    Voor de honderdste keer: DRACO IS geweldig

    2 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen