Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • LynnBlack

    Awh een onverwacht einde, onverwacht in de manier dat ik hoopte dat je nog maanden verder zou schrijven aan dit prachtige verhaal. Maar kijk nu het laatste hoofdstuk er is kan ik er zeker vrede mee nemen. Damn wat is het een prachtig einde geworden. Nog zoiets wat ik toch niet helemaal verwacht had, maar waar ik wel ongelooflijk blij om ben!
    Opnieuw geweldig geschreven Natas! Bedankt om ons allen weer mee te nemen in je prachtige schrijfstijl!

    6 jaar geleden
    • Ringwraith

      Aaah dankjewel :3 Blij dat je ervan genoten hebt!

      6 jaar geleden
    • LynnBlack

      <3

      6 jaar geleden
  • ProngsPotter

    W-whaat het einde? D:
    Maar wel zoals Marleen al zegt ja; wel het goede einde dat past ^^ Oropher en Jayne.. dat is toch wel weer even heel leuk, hihi

    Alleen even algehele, ontzettende prijs voor je afsluitende alinea, die is echt heel gaaf! *O*

    6 jaar geleden
    • Ringwraith

      Ja, vond dat ze toch wel wat liefde verdienden. ^^ En bedankt!

      6 jaar geleden
  • Faelain

    Aaah yay c:
    Het is inderdaad niet echt een happy end, maar het verhaal van Jayne is toch gelukkig geëindigd ^^
    Dit was echt een van mijn favo verhalen, haha, jammer dat het nu voorbij is.

    6 jaar geleden
    • Ringwraith

      Ik vind het eigenlijk ook wel jammer haha. Maar ik had het idee dat het verhaal zou verslapen als ik het zou uitrekken tot de final battle.

      6 jaar geleden
    • Faelain

      Ik zou nooit klagen als er een vervolg komt hoor (wbw)

      6 jaar geleden
  • SonOfGondor

    Hoewel dit niet het perfecte happy end is, is dit wel hoe ik wilde dat het eindigde, denk ik. Jayne en Oropher zijn perfect samen, en ik denk niet dat er nog hoop voor Angmar was. Ik ga dit verhaal missen!

    6 jaar geleden
    • Ringwraith

      Aah dat is fijn om te horen. Vind het altijd erg spannend om eindes te schrijven. c;

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen