Foto bij 008

Ik dacht diep na. Wat wist ik nog? Wat was er nou gebeurd? Het enige wat ik kon antwoordde tegen mijn broer was:
''ik...''Op de een of andere manier viel ik flauw. Ik zag Lisa niet meer. net had Sneep haar naarst me gezet. Nu zag ik haar op de vloer liggen.
Een groene flits schoot voorbij mij. met een klap viel ik op de grond. toen voelde ik hoe een voet me weg schopte. Dat was het laatste.
Opeens schoot ik overeind. ik lag niet op de grond meer. ik lag in de ziekenzaal!
''Ginny gaat het?'' Vroeg de stem van Ron. Toen wist ik alles weer. Alles. ik begon te vertellen.
''Wow,'' zei Lily toen ik klaar was.Hermelien had haar handen voor haar moet geslagen. '' weet je ook wie die vloek had uitgesproken?'' Vroeg ze geschrokken.
''Nee hoezo,''zei ik verbaast. Hermelien beet op haar lip en siste: ''De vloek des doods.''
''De wat!?'' Riepen Harry, ik, Lisa,Lily en Ron in koor. ''maar...'' begon Simone.'''Dat kan niet!''
''Natuurlijk wel! maar het moet door een leerling zijn uitgesproken!'' Zie Hermelien.
''Waarom zou een leerling dat doe?'' Vroeg een stem.
Het was perkamentus. Hij was naast Lisa's bed gaan staan.
Simone en Hermelien haalde hun schouders op.






Het volgende hoofdstuk is weer een Lily POV

Reageer (2)

  • ginnywemelfan1

    'n hoe overleven ze dat dan? De enige die die vloek overleefde is stome pottermans

    2 jaar geleden
  • ginnywemelfan1

    Het kan Sneep geweest zijn maar hij is een spion maar het kan ook een dooddoener zijn geweest die verborgen zat. Voor iedereen die denkt dat het DRACO was: lees maar een paar DRACO MALFOY storys

    2 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen