James


Lily keek ongelofelijk boos en liep toen op Lorcan af, die wat muziek aan het draaien was. Ik wist dat ze ging vragen wie dit had georganiseerd. Lorcan wees naar Zacharius Smid, die aan de andere kant van de kamer stond met zijn vrienden. Lily wurmde zich met moeite door de menigte heen en ging bij Zacharius staan. Hij leek heel kalm te reageren, want hij wees naar Spinet, dus hij was waarschijnlijk blij dat hij het niet had georganiseerd. Toen Lily bij hem weg liep, keek hij mijn kant op, en haalde zijn schouders op. Ik werd afgeleid door een random kind dat tegen me aan liep en haar drinken over me heen gooide. 'Oh sorry.' Zei ze met haar liefste stemmetje. 'Ik lette even niet op. Nu moet je je shirt toch uit doen.' Op het moment dat ze dat zei, kwamen alle meisjes in de buurt naar me toe om te zwijmelen. 'Hou toch op.' Ik keek haar boos aan. Iedereen wist dat ik een sixpack had, nadat ze moesten zwemmen in het meer en daar toverspreuken moesten oefenen. Ik liep naar de slaapzaal om mijn shirt te verwisselen. Weetje, laat ook maar. Het droogt vanzelf wel op. Toen ik terug liep zag ik Lily boos zijn op Spinet. Spinet keek een beetje... geschrokken, maar tegelijkertijd ook helemaal lijp. 'Hoi James.' Het was Albus. 'Ik ga wat drinken halen, wil jij ook wat?' 'Ja! Doe maar een dreuzeldrankje. Is dat er ook?' 'Als je meeloopt kunnen we dat samen even bekijken. We liepen naar de bar toe en vroegen wat voor dreuzeldrankjes er waren. 'We hebben Fanstaa...' 'Fanta.' Verbeterde ik haar. 'Jaja. We hebben ook Coke.' 'Coke is drugs. Ik denk dat je Coca Cola bedoeld.' 'Jaja. En we hebben Flisbi.' 'Fristi.' 'Jaja. Maar dat is dus wat we hebben.' Albus bestelde Cola en ik bestelde Fristi. Volgens mij was Fristi heel populair onder volwassenen in de dreuzelwereld. Komt omdat er volgens mij alcohol in zit. Ik pakte een rietje en slurpte met een raar geluid wat van mijn drinken in mijn mond. Albus werd afgeleid door wat meisjes, en dat leek hij wel leuk te vinden. 'Nou, dan zie ik je straks.' En hij liep weg. Ik ging Lily zoeken, want waarschijnlijk was die nog steeds aan het zoeken naar degene die dit feestje had bedacht. En ik vond haar. Ze was met een jongen... aan het zoenen. Dit was zo fout. Zo ongelofelijk fout. En al helemaal omdat het Harmel was, de vriend van Spinet. Ik wou naar haar toe lopen, maar Loena Leeflang jr. hield me tegen. 'Loena, zou ik erlangs mogen?' 'Ik zie dat je niet met me wil praten. Wat is er dat je zo'n haast hebt?' Zei ze met dezelfde dromerige stem als die haar moeder had. 'Ik moet er gewoon even langs.' 'Nou, dat is ook niet aardig. Ik moet je wat vertellen.' 'Loena, geen tijd!' Ik rende weg door de menigte heen. 'James Potter! Sta stil en luister naar me!' Die woorden kwamen me bekend voor. Dat was precies wat haar moeder tegen mijn vader had gezegd. En dat had zijn leven gered. Ik draaide me om. 'Wat is er?' Siste ik. 'Ik weet met wie Roos iets heeft. En het is niet goed.' 'Ik zie je zo.' Zei ik. Ik liep naar Lily toe die nog steeds bezig was met zoenen. 'Lily! Wat ben je aan het doen? Ben je gek geworden?' Ze rende huilend weg naar de slaapzaal.

Reageer (1)

  • GoCrazy

    Er zit alcohol in fristi, hoe verzin je het XD oeh spannend!!! Ik wil weten hoe het verder gaat, dus aub snel een nieuw hoofdstukje :)

    6 jaar geleden
    • HPFanClubje

      Ik zal mijn best doen! Dit weekend heb ik het best druk, dus waarschijnlijk begin volgende week.

      6 jaar geleden
    • GoCrazy

      Oké super, ik kijk er al naar uit! :)

      6 jaar geleden
    • Mairsile

      FRISTI
      TANDELOZE MAATJES

      6 jaar geleden
    • HPFanClubje

      JAAAAA TANDLOZE MAATJES

      6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen