yay, me nieuwe laptop, sorrie een geluk bij een ongeluk staat nog net op mijn laptop, vanmiddag misschien, voor nu doe je het maar lekker met deze!

Ik sla een weggetje in steek daarna een groot kruispunt over en dan zijn we bij school. “Desi! Liz!” meteen komen er een paar vriendinnen aangerent. “Nieuwe jurk Desi? Hij is prachtig!” ”Dankje” zeg ik poeslief terug. Laura meent het niet, nouja misschien meent ze het ook wel, maar ze wilt alleen maar met me omgaan omdat ze dan misschien gratis of met korting naar een concert kan. Ik ken het wel, er zijn meer van dat soort types. School is zoals altijd weer saai en ik ben zó opgelucht als na wiskunde eindelijk de laatste bel gaat. Ik bedoel wat is er nou interessant aan Frans Ferdinant in huppeldepup is vermoord? Of dat straalxpi-kwadraat de oppervlakte an een cilinder geeft? Nou in mijn mening echt helemaal niets! Ik bedoel wat heb je daar later aan? Ben je modeontwepster, wat boeit het je dan waarneer Frans Ferdinant vermoord is. Volgens mij boeit alleen geschiedenis leraren dat. Ik pak mijn schooltas en loop naar mijn scooter, ik zet mijn helm alvast op en start mijn scooter op. En dan wacht ik op Liz. Na 2 minuten wachten komt ze gelukkig al. We zitten wel bij elkaar in de klas maar we hebben een ander profiel. Daardoor zitten we nog niet eens 2 uur of heel soms wel 2 uur maar naast elkaar. Ik zet Liz bij haar huis af en rij dan naar mijn huis. Ik zet mijn scooter in de garage en loop dan naar binnen. Meteen als ik binnen ben hoor ik heel hard “Desi!” en zie Sam op me afkomen en voel dan dat hij mijn been knuffelt. Mijn been ja, hoger komt hij nog niet. “Sam” Was het leuk bij juf Irma?” Vandaag was zijn eerste schooldag omdat hij vorige week vier is geworden. “Ja! Ik heb een toren gebouwd zoo hoog!” en hij wijst naar zijn neusje tot hoe hoog de toren kwam. “Wat goed!” “Sam nu een nieuwe toren bouwen en Desi laten zien.” En hij trekt me mee naar de speelkamer. Eigenlijk had je nu willen shoppen, maarja Sam wilt aandacht en Elisa, het kindermeisje is ziek en mijn vader en moeder zijn er nu niet, bagger. Ik kijk dus maar toe hoe hij een toren bouwt van zijn blokken. “Desi! Desi! Sam eendjes voeren. Desi mee eendjes voeren?” blijkbaar was hij alweer uitgespeeld. Je pakt je Louis Vuitton tas en deed daar een pak brood in. Ik loop met Sam naar de sloot in de wijk verderop om de eendjes te voeren, jippie.
Reacties=

Reageer (1)

  • MyMiracle

    nicee xD

    BITCH ['A]

    enn nu verder gaan ^^

    xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen