Foto bij H.21.

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
'Gioa?' klinkt de stem van Isabella, een van mijn vriendelijkere collega's.
Dan ziet ze me en ik krabbel snel overeind.
'God, gaat het wel? Wat is er aan de hand?' vraagt ze en neemt mijn handen in de hare.
Isabella drie jaar ouder dan ik, negentien dus.
Als baby is ze vanuit China geadopteerd en ze is erg knap, met alle perfectie, tot in detail, die je zou kunnen wensen.
Ik schud mijn hoofd.
'Alles... alles is oké. Als kind heb ik een auto-ongeluk meegemaakt en... en soms heb ik, zeg maar, paniekaanvallen.' lieg ik feilloos.
En ze gelooft me.
'Kan je aan het werk of wil je nog eventjes?' vraagt ze voorzichtig,' Want dan regel ik dat wek eventjes. Vijf munten kan ik het wel rekken.'
Maar ik schud mijn hoofd en zeg dat het prima gaat.
'Echt?'
'Ja, echt.'
Aan de slag dan maar.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Mooi

    5 jaar geleden
  • BethGoes

    Wow

    6 jaar geleden
  • DeNaamIsGideon

    To be fair, dat laatste veranderd niets aan het feit dat het cliché lijkt.
    Een wees wekt sympathie op bij de lezer, wat het personage, jawel, sympathieker word.
    Dus als je doel was om het minder cliché te maken, het spijt me om te zeggen: maar dat is niet gelukt.
    Dus je zal toch nog iets anders moeten toevoegen.

    Verder was dit hoofdstuk nog steeds van extreem hoge kwaliteit, ga zo door!

    6 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Het was eerder de bedoeling om te laten zien dat Gioa nog heel paranoïde is en veel vertrouwingsproblemen heb, maar ik besef me net dat het ook als een poging om het minder cliché te maken over zou kunnen komen. Ik zal de volgende keer proberen meer na te denken over hoe een uitspraak opgevat kan worden. Heel erg bedankt voor de reactie!

      6 jaar geleden
    • DeNaamIsGideon

      Gioa maakte gwn best een goed punt, er zijn genoeg verhalen over zielige meisjes waarmee het beter word zodra ze een bepaalde jongen ontmoeten.
      Dus ik zou nog wat sleutelen aan Evan.

      6 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Oké, komt goed. Met schrijven ben ik al bij hoofdstuk veertig of zo, maar ik kan vast nog wel iets veranderen. Dankjewel voor de tip!

      6 jaar geleden
    • DeNaamIsGideon

      Geen probleem.

      6 jaar geleden
  • Luckey

    omg
    dat za ik niet aan komen
    maar ze kunne elkaar dan helpen
    maar hoe kan hij daar dan nog wonen????

    6 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen